biologia UJ rok 2011/2012

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
Gość

Re: biologia UJ rok 2011/2012

Post autor: Gość »

droga przez mękę? Boże, to ja wezmę korepetycje przed październikiem. :P
Gość

Re: biologia UJ rok 2011/2012

Post autor: Gość »

Hej! Ja również jestem studentką I roku biologii na UJ i właśnie przeglądałam Waszą dyskusję - sporo się można dowiedzieć! Mam jeszcze pytanie: nie wiecie, gdzie będą się odbywać zajęcia z chemii? Na USOSweb jest napisane, że w Instytucie Zoologii na Gronostajowej, z kolei w informatorze znajduje się informacja, że Instytut Chemii jest na Ingardena. Pytam, bo jestem ciekawa, czy będę musiała dojeżdżać :D
Awatar użytkownika
Lenka
Posty: 241
Rejestracja: 3 sie 2008, o 22:58

Re: biologia UJ rok 2011/2012

Post autor: Lenka »

My mieliśmy chemię na Ingardena (poza laborkami z nieorganicznej, które były na Kampusie), ale teraz w związku z przenosinami praktycznie całego wydziału na Kampus mogli zmienić miejsce. Najlepiej zapytajcie się doradcy na spotkaniu:}
Gość

Re: biologia UJ rok 2011/2012

Post autor: Gość »

Dzięki wielkie :) mam jeszcze jedno pytanie: jak wyglądają zajęcia w terenie? Gdzie się mniej-więcej odbywają i jak długo trwają?
Awatar użytkownika
Lenka
Posty: 241
Rejestracja: 3 sie 2008, o 22:58

Re: biologia UJ rok 2011/2012

Post autor: Lenka »

Na I roku macie terenówki jedynie z botaniki systematycznej w semestrze letnim. Jakieś kilka godzin w czasie semestru i jakieś 12 dni po sesji. Te kilka godzin u nas wyglądało w ten sposób, że Dr chodziła z nami po okolicznej zieleni (Na Salwatorze), a terenówki już po sesji polegały na chodzeniu/jeżdżeniu w różne miejsca (zazwyczaj w deszczu i chłodzie) i zbieraniu roślin do zielnika. Na ostatni dzień terenówek przynosiło się zielnik się zdawało, niemniej w każdej grupie zdanie terenówek wyglądało inaczej.
kate_

Re: biologia UJ rok 2011/2012

Post autor: kate_ »