Chemia i stomatolgia

Dyskusje o dentystach, zębach, przyzębiu, języku, błonie śluzowej oraz o funkcjonowaniu patologiach i leczeniu w stomatologii i protetyce.
Ząbek21
Posty: 16
Rejestracja: 26 cze 2014, o 19:24

Chemia i stomatolgia

Post autor: Ząbek21 »

Mam duży problem. Chodzi o chemię, nie potrafię jej zrozumieć. Teraz studiuję i nie mam czasu na korepetycje z chemii, ponieważ zwykle kończę zajęcia późno. Nie wiążę swojej przyszłości z kierunkiem który obecnie studiuję, chcę pracować jako stomatolog. Zawsze chciałam być stomatologiem, inna praca mnie nie interesuje. Wiem, że studia są ciężkie ale według mnie muszą być bardzo ciekawe. Już sama nie wiem co mam zrobić z ta chemią
Awatar użytkownika
Norcy
Posty: 37
Rejestracja: 16 sie 2014, o 22:55

Re: Chemia i stomatolgia

Post autor: Norcy »

może skoro nie wiążesz swojej przyszłości z kierunkiem, który obecnie studiujesz to zwyczajnie go rzuć i w 100% oddaj się w chemii - oczywiście jeśli tylko masz taką możliwość. Co prawda zostało już ok 3,5 miesiąca, ale można zdziałać naprawdę dużo. Sama wybieram się na stomatologię i brakuje mi tylko dobrych procentów z tej okropnej chemii, bo 2014 okazał się niezbyt dla mnie łaskawym
Ząbek21
Posty: 16
Rejestracja: 26 cze 2014, o 19:24

Re: Chemia i stomatolgia

Post autor: Ząbek21 »

Nie mogę rzucić tych studiów, niestety
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Chemia i stomatolgia

Post autor: Mårran »

Zawsze mozesz wziac korki w weekend ^^ Mozesz tez skolowac sobie jakies proste podreczniki, moze zaczac od gimnazjalnych i czytac je dokladnie, w skupieniu i analizowac od razu robiac zadania.

Pani Buka
Ząbek21
Posty: 16
Rejestracja: 26 cze 2014, o 19:24

Re: Chemia i stomatolgia

Post autor: Ząbek21 »

W sumie racja, ale czy dam radę to wszystko ogarnąć w tak krótkim czasie. Już wcześniej się uczyłam ale muszę jeszcze trochę posiedzieć.
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17