chemia - politechnika czy uniwersytet

Studia na kierunku chemia i biochemia. Pytania dotyczące rekrutacji oraz punktacji przy wyborze chemii na studia. Wykaz książek do nauki chemii.
żabka
Posty: 269
Rejestracja: 9 kwie 2006, o 08:34

chemia - politechnika czy uniwersytet

Post autor: żabka »

mam pytanie do studentow tego kierunku, lub innych dobrze poinformowanych
jakie sa roznice miedzy chemia na uniwerku a chemia na politechnice.
tylko chodzi mi o cos wiecej niz na politechnice jest wiecej matmy i praktyki, a na uniwerku bardziej teoretycnie. a i jak wygladaja roznice jesli chodzi o pozniejsza prace.
z gory thx
Gosiaczek
Posty: 351
Rejestracja: 29 sty 2006, o 15:57

Re: chemia - politechnika czy uniwersytet

Post autor: Gosiaczek »

Ja Ci odpowiem tak (chociaż nie jestem jeszcze studentką) idź na politechnikę. Uniwersytety nie mają takiego prestiżu jak politechniki. Na politechnce tak jak już wspomnialaś kladą nacisk na ćwiczenia praktyczne a to Ci się przyda w przyszłości.
Wszyscy moi znajomi którzy w tym roku piszą maturkę chcą się dostać na kierunki przyrodnicze właśnie na Pwr więc coś chyba w tym jest.
Jeszcze jedno z uniwersytetów wielu absolwetnów uczy później w szkole a z politechnik mają bardziej twórczą pracę.-mojachemica tak twierdzi
żabka
Posty: 269
Rejestracja: 9 kwie 2006, o 08:34

Re: chemia - politechnika czy uniwersytet

Post autor: żabka »

no wlasnie tez tak mi sie wydaje tylko w tym roku nie zdaje matury z matmy, wiec na politechnike bym mogla startowac dopiero za rok i sie zastanawiam czy warto tracic ten rok czy moze lepiej wybrac uniwerek czy roznice sa bardzo duze i czy na prawde po uniwerku trudno znalesctworcza prace
ola121
Posty: 1
Rejestracja: 9 mar 2007, o 20:54

Re: chemia - politechnika czy uniwersytet

Post autor: ola121 »