Czy biologia to dobry kierunek i gdzie ją studiować?!!

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
violaa
Posty: 8
Rejestracja: 31 maja 2010, o 19:01

Re: Czy biologia to dobry kierunek i gdzie ją studiować?!!

Post autor: violaa »

_polin a gdzie studiujesz biologie?

ja jednak składam na biologie, a potem zobacze jak mi sie życie potoczyy
__polin
Posty: 5
Rejestracja: 10 sty 2010, o 19:35

Re: Czy biologia to dobry kierunek i gdzie ją studiować?!!

Post autor: __polin »

violaa pisze:_polin a gdzie studiujesz biologie?

ja jednak składam na biologie, a potem zobacze jak mi sie życie potoczyy

Warszawa - SGGW.
Madzia88
Posty: 1
Rejestracja: 3 mar 2011, o 14:26

Re: Czy biologia to dobry kierunek i gdzie ją studiować?!!

Post autor: Madzia88 »

Witam:) jestem studentką 3 roku biologii Uniwersytetu Przyrodniczego.