czy rzucić studia?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
stomacra
Posty: 7
Rejestracja: 6 lip 2016, o 21:22

czy rzucić studia?

Post autor: stomacra »

otóż studiuję stomatologię. niestety nie lubię wykonywać prac praktycznych ,co niestety jest związane z tym kierunkiem i późniejszą pracą. jestem teraz w dołku i szukam pomyslu na siebie. Zaczynam poważnie zastanawiać się nad biotechnologię ,bo lubię histologię/biologię/mikrobiologię. Niestety przegapiwszy terminy rekrutacji ,nie mogę tego zrobić w tym roku akademickim. Ze stomatologii jednak nie chcę zrezygnować bo idę na 4 rok. Proszę poradzcie mi ,czy aby robić karierę naukową w biotechnologii muszę być koniecznie po tym kierunku? Co byście na moim miejscu zrobili - drugi kierunek/ koła naukowe na uczelni niestomatologiczne/ doktorat po studiach/rzucenie stomy?
Awatar użytkownika
larissa90
Posty: 299
Rejestracja: 27 maja 2014, o 20:03

Re: czy rzucić studia?

Post autor: larissa90 »