Dietetyka (śląski uniwersytet medyczny)

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
pałka_69
Posty: 9
Rejestracja: 11 lip 2009, o 11:11

Dietetyka (śląski uniwersytet medyczny)

Post autor: pałka_69 »

Witam jestem Paulina i jestem przyszłą studentką dietetyki na śum

Czy ktoś z przyszłych dietetyków bądź studentów zdrowia publicznego szuka współlokatorki ?
Chętnie wynajmę z kimś mieszkanie w Bytomiu )
Adam 9_9
Posty: 3
Rejestracja: 12 sty 2010, o 17:51

Re: Dietetyka (śląski uniwersytet medyczny)

Post autor: Adam 9_9 »

Mam pytanko. Zamierzam się wybrać na dietetykę w Bytomiu. nie wiecie może czy trudno tam się dostać Proszę o szybką i dość szczegółową odpowiedź.
Awatar użytkownika
Kermitka
Posty: 3
Rejestracja: 15 sty 2010, o 16:54

Re: Dietetyka (śląski uniwersytet medyczny)

Post autor: Kermitka »

Witam.
Adamie, ja też się wybieram na dietetykę do Bytomia. Dostać tam się jest stosunkowo łatwo bo inne uczelnie maja stanowczo wyższe wymagania. Trzeba postawić na maturę z biologii. Progi są dość wysokie, 1 lista to zwykle ok 90%, ale wystarczy podstawa.

Paulinko, mam już mieszkanie w Bytomiu więc jeśli jesteś jeszcze zainteresowana, a ja się dostanę to możesz na mnie liczyć

Ja chciałabym zapytać, czy dietetyka jest osobnym kieunkiem na wydziale ZP czy tylko specjalnoscia na kierunku zdrowia publicznego? Nie mogę się w tym połapać , na stronie uczelni pisze raz tak a raz inaczej.
Z góry dziekuję i pozdrawiam.
Arnold
Posty: 1093
Rejestracja: 5 lut 2009, o 19:44

Re: Dietetyka (śląski uniwersytet medyczny)

Post autor: Arnold »

z tego co ja wiem to osobny kierunek
Adam 9_9
Posty: 3
Rejestracja: 12 sty 2010, o 17:51

Re: Dietetyka (śląski uniwersytet medyczny)

Post autor: Adam 9_9 »

Hej. Dzięki za odpowiedź. A nie jest też tak,że jak jest mało chętnych osób na ten kierunek to przyjmują jak leci Czy to tylko takie pogłoski?
Awatar użytkownika
Kermitka
Posty: 3