Farmacja 2014 :)

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
Akseroftol
Posty: 40
Rejestracja: 1 lip 2014, o 11:06

Re: Farmacja 2014 :)

Post autor: Akseroftol »

Macie racje Po farmacji też można znaleźć pracę, nie tylko w aptece
klaudia6211
Posty: 43
Rejestracja: 13 lip 2014, o 14:34

Re: Farmacja 2014 :)

Post autor: klaudia6211 »

Akseroftol pisze:Ja się zastanawiam. W tym roku pisałam maturę pierwszy raz Nie wiem, czy dam radę studiować i uczyć się do poprawy
Ja poprawiałam maturę i zostałam rok w domu. Nie żałuje chociaż na lekarski się nie dostałam. A od dzisiaj jestem studentka farmacji

Studentkamedycyny8
Posty: 100
Rejestracja: 5 mar 2012, o 15:49

Re: Farmacja 2014 :)

Post autor: Studentkamedycyny8 »

klaudia6211 gratuluje! A w którym mieście będziesz studiować? ^^

black-cat
Posty: 496
Rejestracja: 2 sty 2013, o 18:38

Re: Farmacja 2014 :)

Post autor: black-cat »

Gratuluję wszystkim, którzy się dostali) Myślałam o farmacji, gdyby z lek się nie udało, ale to dopiero za rok, bo chcę jednak spróbować drugi raz podejść do maturki w 2015)

Przeglądałam sobie tegoroczne progi i z tego co zauważyłam to najniższe progi (jak do tej pory) są w Bydgoszczy, nie? Ciekawe jakie będą te ostateczne
Kierunek lekarski :)
AkrobataCzłowiekDuch
Posty: 187
Rejestracja: 30 cze 2014, o 09:47

Re: Farmacja 2014 :)

Post autor: AkrobataCzłowiekDuch »

biologiaichemia pisze:Mi ciężko jest to sobie wybić z głowy, bo od zawsze marzyłam o chirurgii. Ale czas pokaże, za rok może spróbuję podejść do matur.
niby na lekarskim świat się nie kończy, ale nie wyobrażam sobie robić nic innego jak zajmować się kardiochirurgią albo transplantologią
klaudia6211
Posty: 43
Rejestracja: 13 lip 2014, o 14:34

Re: Farmacja 2014 :)

Post autor: klaudia6211 »

biologiaichemia pisze:klaudia6211 gratuluje! A w którym mieście będziesz studiować? ^^