gdzie na farmację?

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
deVries
Posty: 672
Rejestracja: 15 kwie 2012, o 20:49

Re: gdzie na farmację?

Post autor: deVries »

mir1, o Wrocławiu nikt nie wspomina, bo autorka tematu nie brała go pod uwagę Ale też polecam miasto, o wydziale farmacji póki co nie mogę się wypowiedzieć.

Wybierz Lublin, skoro masz najbliżej. Dojazdy potrafią być upierdliwe, no i dużo kasy na bilety schodzi.
Awatar użytkownika
anulka1991
Posty: 252
Rejestracja: 19 lut 2011, o 11:35

Re: gdzie na farmację?

Post autor: anulka1991 »

No nie zgadzam się czasami warto poznać opinię ludzi xd Dzieki temu możesz poznać daną uczelnię oczami studenta. tylko musisz wiedzieć że student studentowi nie równy i to jak będzie wypowowiadał zależy od ludzi których spotkał, od wykładowców itp.
Ja studiuję w Sosnowcu I rok farmacji. miasto brzydkie jak nie wiem. ale rok temu studiowałam analitykę również na SUM- ie, poznałam fajnych ludzi. jak dostałam sie do krakowa miałam wątpliwości co wybrać. Sosnowiec kontra Kraków. Do Krakowa miałam dużo bliżej, znana i szanowana uczelnia, dużo znajomych ze swoic stron. ale jednak wolałam sosnowiec. i wcale po prawie roku farmacji nie zaluję swojej decyzji. wykładowcy różni, raz lepsi, raz gorsi, tacy przez których nabawisz się nerwicy. nauki dużo jak wszędzie. ale dla chcącego nic trudnego, jest tu czas i na naukę i na zabawę. jak się trafi na fajnych ludzi, fajną grupę. to juz wogóle fantastycznie Wiec z mojej strony chyba tyle na temat SUM- u
mir1
Posty: 157
Rejestracja: 13 wrz 2010, o 22:17

Re: gdzie na farmację?

Post autor: mir1 »

Nie bardzo podoba mi się ta uczelnia (ŚUM). Jednak obserwując to forum stwierdzam ,że skupia ona najsympatyczniejszych, przyjaznych, otwartych na potrzeby innych, najbardziej chętnych do pomocy studentów Jak myślicie ,dlaczego ?

woonder
Posty: 100
Rejestracja: 18 maja 2012, o 09:11