Klasa biol.-chem z podstawami ratownictwa a medycyna

Wątki i posty o tematyce przyrodniczej, niepasujące do pozostałych kategorii wyodrębnionych na forum przyrodniczym
kowalczyk23
Posty: 80
Rejestracja: 11 lut 2010, o 14:57

Klasa biol.-chem z podstawami ratownictwa a medycyna

Post autor: kowalczyk23 »

Witam. Jestem w pierwszej klasie Technikum informatycznego. Od przyszłego roku chcę zmienićklase na LO biol.-chem. Z podstawami ratownictwa. W gimnazjum maiłem 3 z chemi, biologi, fizyki. Nigdy te przedmioty mie trudnośći nie sprawiały ani się ich zbytnio nie uczyłem. Tumoje pytanie czymiałbymszanse dostać się do tego liceum. Bioro świadectwo z technikum czy gimnazjum ? Mam jakieś szanse na medycynie ? Zdaniem nauczycieli jestem proacowity i solidny
Awatar użytkownika
Tekamidu
Posty: 12
Rejestracja: 12 lut 2010, o 09:46

Re: Klasa biol.-chem z podstawami ratownictwa a medycyna

Post autor: Tekamidu »

W tej sprawie wiele zależy od dyrekcji szkoły i chęci jakie będziesz wykazywać. Sam zmieniłem profil z humanistycznego na biol-chem w środku półrocza (1 klasa). Nie chciałem dłużej czekać, aby nie stracić zbyt wiele. Musisz zadać sobie tylko pytanie czy naprawdę tego chcesz? Materiał z biologii jak i chemii jest dosyć obszerny. Co do studiów medycznych myślę, że każdy ma szansę, lecz wymaga to ciężkiej pracy zarówno w liceum, na studiach jak i po nich. W sprawie świadectwa i innych formalności musisz się dowiadywać już w sekretariacie/ u dyrektora szkoły. Tylko po co czekać do końca roku? Radziłbym Ci popytać o to już teraz. Pół roku to naprawdę wiele, a jeśli jesteś pracowity i solidny (jak sam napisałeś) problemu z nadrobieniem materiału nie będzie.
kowalczyk23
Posty: 80
Rejestracja: 11 lut 2010, o 14:57

Re: Klasa biol.-chem z podstawami ratownictwa a medycyna

Post autor: kowalczyk23 »