ochrona środowiska, a praca

Wybór uczelni o kierunku ekologia i ochrona środowiska. Zasady punktacji i rekrutacji na uczelniach. Wykaz materiałów i ciekawostek ekologicznych.
blacker
Posty: 20
Rejestracja: 24 lip 2008, o 17:10

Re: ochrona środowiska, a praca

Post autor: blacker »

Pisałem o znajomym który zarabia godziwe pieniądze ale umiał się zakręcić a nie biadolił siedząc na forum że nigdzie nie ma pracy jak to większość robi. Trzeba chciec pracować wszędzie, a nie tylko w rodzinnym mieście.
No fakt, poki co ja narazie zaczynam studia, ale wiekszosc osob zaprzestaje na wysylaniu CV

kerio, ty studiujesz OŚ lub IŚ?
kerio
Posty: 53
Rejestracja: 28 sie 2007, o 22:36

Re: ochrona środowiska, a praca

Post autor: kerio »

Ja studiuję OŚ Ja nawet za marny grosz jakbym nie znalazł to bym sam gdzieś po firmach pochodził żeby na rok doświadczenie mieć. Bo jak ma się 1-2 letnie doświadczenie w branży w formach gdzie ochrona jest bardzo ważna jak opony, gumy i inne takie to jest o wiele łatwiej. Chciałbym zrobić podyplomowe z prawa OŚ, BHP, i prawo pracy. coś z tego
blacker
Posty: 20
Rejestracja: 24 lip 2008, o 17:10

Re: ochrona środowiska, a praca

Post autor: blacker »

Na którym roku?

No właśnie, te studia maja to do siebie ze same nie wystarcza, trzeba jeszcze bhp, prawo
os itd.
anejtej
Posty: 3
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 13:11

Re: ochrona środowiska, a praca

Post autor: anejtej »

Czyli te dodatkowe kursy z bhp i innych to dopiero po studiach magisterskich?
a co powiecie o tych szkolach policealnych? tam tez sa kursy bhp i po dwoch latach sie ma tytul technika. taki papier jest cos wart? w sumie to wolalabym zrobic cos pozytecznego jeszcze w czasie studiow.
kerio
Posty: 53
Rejestracja: 28 sie 2007, o 22:36

Re: ochrona środowiska, a praca

Post autor: kerio »

Czyli te dodatkowe kursy z bhp i innych to dopiero po studiach magisterskich?
Lepiej jak już masz dyplom licencjata bo tak marnujesz czas na magisterkę i potem jeszcze na podyplomowe.