Organizacje ekologiczne

Jak chronimy środowisko w Polsce i na świecie. Co możemy zmienić na płaszczyźnie ekologii? Pomysły, projekty, pytania dotyczące ochrony środowiska.
Arwena

organizacje ekologiczne

Post autor: Arwena »

Witam! Jestem studentką ochrony środowiska i chciałabym naleŻec do jakiejś organizacji ekologicznej ale takiej, która naprawdę coś konkretnego robi. Ostatnio byłam zaŻenowana jak na stronie jednej z organizacji ostatnie akcje i działania zanotowano 2 maju 2004 :lol: Chciałabym się zaangaŻować tam, gdzie rzeczywiście duŻo się dzieje. Jak ktoś ma jakieś sugestei i propozycje to czekam
Awatar użytkownika
przyrodnik
Posty: 551
Rejestracja: 14 lip 1997, o 01:00

pomoc w akcji czyste lasy polskie

Post autor: przyrodnik »

Mozesz nam pomóc w akcjiCzyste lasy polskie na stronie czyste.lasypolskie.pl

Zachęcam :lol:
Jarek

Organizacje ekologiczne

Post autor: Jarek »

Arwena pisze:Witam! Jestem studentką ochrony środowiska i chciałabym naleŻec do jakiejś organizacji ekologicznej ale takiej, która naprawdę coś konkretnego robi. Ostatnio byłam zaŻenowana jak na stronie jednej z organizacji ostatnie akcje i działania zanotowano 2 maju 2004 :lol: Chciałabym się zaangaŻować tam, gdzie rzeczywiście duŻo się dzieje. Jak ktoś ma jakieś sugestei i propozycje to czekam
Jedyną pręŻnie działającą organizacją ekologiczną w Polsce jest Greenpeace. Ale ich zdecydowany sprzeciw wobec GMO jest dla mnie nie do przyjęcia.

Kiedyś dobrze zorganizowana była Liga Ochrony Przyrody LOP ale w dzisiejszych czasach, ehh szkoda gadać, coś wstylu urzędu, w którym prawie kaŻdy odwala swoją robotę (nie mówię o młodzieŻy, która chętnie, z duŻym zapałem uczestniczy w wielu akcjach organizowanych przez LOP). Ale nie widze szans poprawy w LOP, raczej nadal będzie się pogrąŻać w maraźmie.
Awatar użytkownika
Timi
Posty: 51
Rejestracja: 11 paź 2005, o 01:00

Re: organizacje ekologiczne

Post autor: Timi »

zapisz się do GREENPEACE !
Gnommer
Posty: 73
Rejestracja: 13 lis 2007, o 23:11