Zobacz wątki bez odpowiedzi | Zobacz aktywne wątki
| Autor |
Wiadomość |
|
Claudia
|
Tytuł: Re: Pielęgniarstwo Napisane: Cz wrz 06, 2007 15:44 |
|
Dołączył(a): Pn lip 30, 2007 20:22 Posty: 894 Lokalizacja: ** Płeć: Gadu-Gadu: 0
|
U mnie to biorą pod uwagę polski, obcy, biologie i do wyboru chemie lub fizykę. Za zdawanie na poziomie rozszerzonym jest więcej punktów. Wystarczy wejść na stronę uczelni do której chcesz zdawać i sprawdź co chcą na rekrutacji 
_________________ Farmacja...of course.
|
|
| Góra |
|
 |
|
niktwazny
|
Tytuł: Re: Pielęgniarstwo Napisane: So wrz 08, 2007 09:47 |
|
Dołączył(a): Cz wrz 06, 2007 14:34 Posty: 2 Lokalizacja: Olkusz Płeć:
|
Dziekuje bardzo 
|
|
| Góra |
|
 |
|
axea
|
Tytuł: Re: Pielęgniarstwo Napisane: Pt sty 18, 2008 00:10 |
|
Dołączył(a): Cz sty 17, 2008 20:35 Posty: 1 Lokalizacja: AM WARSZAWA Płeć:
|
Studiuję Pielęgniarstwo (już II rok) na AM w Warszawie. To prawda, że studia są czasochłonne , a i do najłatwiejszych (jakby się wydawało ) nie należą. Jest dużo nauki, przedmioty podobne jak na kierunku lekarskim , tylko trochę w mniejszym zakresie.
Najwięcej czasu pochłaniają praktyki które trwają od 7:00 do 14:00, wieczorem od 15 do 20 wykłady... kiedy się uczyć? Pozostają weekendy....
Czy trudno się dostać? NIE - przyjmują wszystkich którzy zdadzą maturę . U mnie na 300 punktów wystarczyło mieć 91.
Na mój rocznik przyjęto 600 osób teraz jest niecałe 300 ile zostanie? Nie wiem...
Część rezygnuje, niektórzy odpadają po pierwszych egzaminach.
Podoba mi sie kierunek, wiele ciekawych przedmiotów, ale moim marzeniem było studiowanie medycyny. Pielęgniarstwo traktuję jako przygotowanie , po licencjacie idę na kierunek lekarski.
Podziwiam osoby chcące zdawać na ten piękny kierunek. Uważam, że warto. Człowiek oprócz wiedzy medycznej uczy się : szacunku do drugiego człowieka, współczucia , tolerancji, chęci bezinteresownej pomocy drugiemu człowiekowi..........