Pielęgniarstwo

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
Awatar użytkownika
Claudia
Posty: 488
Rejestracja: 30 lip 2007, o 19:22

Re: Pielęgniarstwo

Post autor: Claudia »

U mnie to biorą pod uwagę polski, obcy, biologie i do wyboru chemie lub fizykę. Za zdawanie na poziomie rozszerzonym jest więcej punktów. Wystarczy wejść na stronę uczelni do której chcesz zdawać i sprawdź co chcą na rekrutacji
niktwazny
Posty: 2
Rejestracja: 6 wrz 2007, o 13:34

Re: Pielęgniarstwo

Post autor: niktwazny »

Dziekuje bardzo
axea
Posty: 1
Rejestracja: 17 sty 2008, o 18:35

Re: Pielęgniarstwo

Post autor: axea »

Studiuję Pielęgniarstwo (już II rok) na AM w Warszawie. To prawda, że studia są czasochłonne , a i do najłatwiejszych (jakby się wydawało ) nie należą. Jest dużo nauki, przedmioty podobne jak na kierunku lekarskim , tylko trochę w mniejszym zakresie.

Najwięcej czasu pochłaniają praktyki które trwają od 7:00 do 14:00, wieczorem od 15 do 20 wykłady. kiedy się uczyć? Pozostają weekendy

Czy trudno się dostać? NIE - przyjmują wszystkich którzy zdadzą maturę . U mnie na 300 punktów wystarczyło mieć 91.
Na mój rocznik przyjęto 600 osób teraz jest niecałe 300 ile zostanie? Nie wiem.
Część rezygnuje, niektórzy odpadają po pierwszych egzaminach.

Podoba mi sie kierunek, wiele ciekawych przedmiotów, ale moim marzeniem było studiowanie medycyny. Pielęgniarstwo traktuję jako przygotowanie , po licencjacie idę na kierunek lekarski.

Podziwiam osoby chcące zdawać na ten piękny kierunek. Uważam, że warto. Człowiek oprócz wiedzy medycznej uczy się : szacunku do drugiego człowieka, współczucia , tolerancji, chęci bezinteresownej pomocy drugiemu człowiekowi

Na studiach poznałam ludzi , którzy są prawdziwymi przyjaciółmi, na których zawszę mogę liczyć.

Dziękuję im za to, a Wam życzę powodzenia

POZDRAWIAM WSZYSTKICH

p.s. jakby ktoś miał jakieś pytania piszcie na maila: [at].eu