Porada dla przyszłego maturzysty

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
IceScream
Posty: 1
Rejestracja: 8 kwie 2017, o 23:35

Porada dla przyszłego maturzysty

Post autor: IceScream »

Więc generalnie sprawa ma się tak, że jestem w drugiej klasie technikum z biologią rozszerzoną i chciałbym pisac z niej maturę. Moja wiedza jest raczej na marnym poziomie a nasza nauczycielka puszcza nam na lekcjach filmy było sobie życie". W jaki sposób przygotowywać się samodzielnie do matury? Z rodzicami mam już ustalone, że od przyszłego roku będę chodzić na korki. Polecacie jakieś książki? Strony? Nie ukrywam, że przedmiot dosyć interesujący jeśli chodzi o genetykę i ludzki organizm, bardziej przynudzają mnie rośliny i zwierzęta.
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Porada dla przyszłego maturzysty

Post autor: Mårran »

Przejrzyj forum, rad było wiele, zwłaszcza całe działy dotyczące książek (chociaż wiem, że liczba postów może przerażać).
Pani Buka
alessee

Re: Porada dla przyszłego maturzysty

Post autor: alessee »

IceScream pisze:Więc generalnie sprawa ma się tak, że jestem w drugiej klasie technikum z biologią rozszerzoną i chciałbym pisac z niej maturę. Moja wiedza jest raczej na marnym poziomie a nasza nauczycielka puszcza nam na lekcjach filmy było sobie życie". W jaki sposób przygotowywać się samodzielnie do matury? Z rodzicami mam już ustalone, że od przyszłego roku będę chodzić na korki. Polecacie jakieś książki? Strony? Nie ukrywam, że przedmiot dosyć interesujący jeśli chodzi o genetykę i ludzki organizm, bardziej przynudzają mnie rośliny i zwierzęta.
Kup sobie kilka dobrych repetytoriów gramatycznych.