Uniwerek Łódzki Biologia wydział Ochrona Środowiska

Wybór uczelni o kierunku ekologia i ochrona środowiska. Zasady punktacji i rekrutacji na uczelniach. Wykaz materiałów i ciekawostek ekologicznych.
Korczaszko
Posty: 4371
Rejestracja: 9 paź 2007, o 19:58

Re: Uniwerek Łódzki Biologia wydział Ochrona Środowiska

Post autor: Korczaszko »

ale ustny nigdy nie wchodzi w grę, chyba że na jakiś filologiach. tylko pamiętaj, że na SGGW na OŚ język ma dodatkowy przelicznik i mnoży się go jeszcze dodatkow razy 0,7. pisałam to wyżej. i taki próg możebyć jednak ciężko osiągnąć (tłumaczyłam to wyżej)
zb0j
Posty: 11
Rejestracja: 4 lis 2008, o 21:36

Re: Uniwerek Łódzki Biologia wydział Ochrona Środowiska

Post autor: zb0j »

MAture z angielskiego rozszerzeonego i biologii podstawowej z czym mógłbym powiązać na studiach? Rozmawiałem z kumplem który studiuję i mówił że jest dużo takich kierunków a na stronie UŁ takich nie zauważyłem. Warto zdawać rozszerzenie z Angielskiego?
Biochejter
Posty: 1396
Rejestracja: 5 lip 2007, o 06:50

Re: Uniwerek Łódzki Biologia wydział Ochrona Środowiska

Post autor: Biochejter »

zb0j pisze:Warto zdawać rozszerzenie z Angielskiego?
Wg mnie warto pisać maturę rozszerzoną ze wszystkiego, bo przelicznik potem lepszy albo w ogóle nie biorą podstawy pod uwagę. Ja kilka lat temu zdałem 5 przedmiotów na rozszerzonym, tylko polski na podstawie i to naprawdę żaden wyczyn. Zwłaszcza że do maja masz jeszcze tyle czasu, że ho ho, zdążysz
zb0j
Posty: 11
Rejestracja: 4 lis 2008, o 21:36

Re: Uniwerek Łódzki Biologia wydział Ochrona Środowiska

Post autor: zb0j »

O maturę z angielskiego roszerzonego się nie martwię . Bardziej o to czy ona przyda mi się na jakiś kierunek na studia? Najbardziej chciałbym na UŁ coś znaelźć Są takie kierunki biologia + język?

[ Dodano: Nie Lis 09, 2008 13:08 ]
Zauważyłem że na UŁ geografia i język angielski się łączą
Może jednak wybrać geografię podstawową i solidnie do niej się przygotować?