Czy warto studiować biologię i gdzie??

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
fantazja
Posty: 32
Rejestracja: 6 sty 2007, o 19:08

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: fantazja »

Hej! Bardzo chciałabym studiować biologie. Bardzo intersuje się zoologią. Mieszkam w Gdańsku, więc najbardziej ineresuje mnie UG. Jest może ktoś na forum, kto wie coś więcej na temat UG (wydział biologii)? Czy jest tam dużo zajęć z zoologii?. pozdrawiam, fantazja.
diatoma
Posty: 9
Rejestracja: 13 sty 2007, o 23:12

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: diatoma »

cześć jestem studentką 4 roku biologii na UWM, także też nie masz daleko. miałam cały rok bezkręgowce, pół roku kręgowce, osobne zajęcia z ptaków, fizjologia zwierząt i człowieka, powiem ci,że można się tu nauczyć zoologii, zależy co lubisz konkretnie.coż to nie moja specjalizacją bo jestem na mikologii, ale polecam to akurat im sie udało na uwm
fantazja
Posty: 32
Rejestracja: 6 sty 2007, o 19:08

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: fantazja »

Dziękuje
Gacek
Posty: 111
Rejestracja: 23 kwie 2007, o 22:09

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: Gacek »

No właśnie jak to jest z tą pracą bo biologii
Myślę ciągle o biologii ze specjalnością ekologia i zarządzanie zasobami przyrody na UAM. Czy są szanse żeby znaleźć po tym kierunku ciekawą pracę
Pozdrawiam
Gacek
Awatar użytkownika
Savok
Posty: 2903
Rejestracja: 15 gru 2006, o 21:46

Re: Czy warto studiować biologię i gdzie??

Post autor: Savok »

Gacek, a co to dla ciebie jestciekawa praca"? Bo wszystko wlasnie od tego zalezy.
Dam ci przyklad na sobie, zebys wiedzial o co mi chodzi.