Diagnosta laboratoryjny

Opinie o analityce medycznej na studiach. Pomoc w podjęciu decyzji co do uczelni oraz przyszłej pracy zawodowej. Materiały pomocne w studiowaniu analityki medycznej.
Fragolka
Posty: 1
Rejestracja: 23 lip 2011, o 17:56

Re: Diagnosta laboratoryjny

Post autor: Fragolka »

Nie rozumiem dlaczego ludzie po/na analityce tak się denerwują na innych, którzy są po biologii, chemii czy weterynarii i zrobią podyplomowo analitykę medyczną. Teraz są takie czasy, że papier nie ma takiego znaczenia jak jeszcze kilkanaście lat temu. W pokoleniu naszych rodziców (jestem studentką) posiadanie tytułu magistra to było COŚ, a teraz? Każdy może go mieć. Na studia dostaje się stanowczo za dużo osób. Dlatego też dla pracodawcy bardziej liczą się umiejętności, odbyte praktyki, staże, a nie czy 5 lat siedział nad książkami na medyku czy np. politechnice. Bo nie każdy w wieku 18-19 lat wie, co dokładnie chce robić przez najbliższe 40 lat. Nic więc dziwnego, że po kilku latach studiowania np.biologii dowiaduje się tyle, że lubi pracę w laboratorium, interesuje go ludzki organizm, praca analityczna. I szukając zawodu automatycznie przychodzi do głowy analityka medyczna. Czy w takim razie powinien porzucić 3 czy 5 lat studiów biologii, żeby spędzić następne 5 na medyku? to by było chore

dobra, kończę, bo i tak się rozpisałam i pewnie nikt nie przeczyta
Awatar użytkownika
pyati
Posty: 460
Rejestracja: 3 wrz 2009, o 17:17

Re: Diagnosta laboratoryjny

Post autor: pyati »

Aliskooo pisze: Nam się też coś należy, bo studia na analityce do łatwych nie należą.

Taa, a my na biologii leżymy całymi dniami brzuchem do góry i nic nie robimy.
Galaxia
Posty: 533
Rejestracja: 8 cze 2009, o 19:21

Re: Diagnosta laboratoryjny

Post autor: Galaxia »