Progi punktowe na farmację 2012

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
seelaaf
Posty: 892
Rejestracja: 16 lip 2011, o 20:25

Re: Progi punktowe na farmację 2012

Post autor: seelaaf »

Hogwartnik, dzięki za wklejenie progów. mogłaby się powtórzyć sytuacja sprzed kilku lat i ostateczny próg w Bialym móglby być 141 *.* w ogole jestem w szoku, jakie zróżnicowanie progów.
esowski
Posty: 25
Rejestracja: 4 lip 2012, o 07:49

Re: Progi punktowe na farmację 2012

Post autor: esowski »

Pensjonarka pisze:
woonder pisze:
esowski pisze:Jak myślicie, 158 starczy mi na farmację do Lublina?
ja mam tyle i już wszędzie ogłaszam, że jestem dumną studentką farmacji więc musi starczyć!
Ja mam 155 i już szukam mieszkania w Lublinie więc luz. D

na jaczewskiego chodzki ponizej 600 nie znjadziesz bo tam to ciapacze blisko medycznej lapia a dla nich to i tak grosze, ja bede szukal czegos w dobrym standardzie na raclawickich, zana te okolice, mam auto wiec bede smigal. duzy pokoj z duzym oknem, koniecznie sam bo te studia jednek zobowiazuja. pierwszy rok, tak? to pewnie spotkamy sie 1 pazdziernika, na pewno zobaczysz ktory to ja

ps. i już zapraszam na wódeczkię

ps2. juz mam wszystkie notatki z wykladow i cwiczen 1-2 rok
woonder
Posty: 100
Rejestracja: 18 maja 2012, o 09:11

Re: Progi punktowe na farmację 2012

Post autor: woonder »

rzucasz tu ulicami, ja w Lublinie byłam raz, milion lat temu, przeglądam oferty mieszkań na zmianę z mapą miasta i sprawdzam czy blisko czy daleko większość zajęć będziemy mieć na Chodźki? to śródmieście czy czuby czy coś jeszcze innego? wódeczka i notatki zawsze spoko
Pensjonarka
Posty: 135
Rejestracja: 23 gru 2011, o 20:59

Re: Progi punktowe na farmację 2012

Post autor: Pensjonarka »

esowski, woonder, W październiku musimy się koniecznie zgadać. D