Jaka praca po biologii?

Porady i opinie o uczelniach kształcące w zakresie biologii. Punktacja przy rekrutacji. Pomoc w dostępie do materiałów do nauki biologii
yeast

Re: Jaka praca po biologii????

Post autor: yeast »

Po biotechu zasadniczo jest praca, ale glownie zagranica. U nas mozna sie zaczepic na uczelni albo zostac przedstawicielem medycznym. No i sa jeszcze osoby, ktore pracuja w Sanepidzie albo na medycynie sadowej i robia PCRy. Moze to sie zmiani za jakis czas, mam nadzieje.
Absolwent-UMK

Re: Jaka praca po biologii????

Post autor: Absolwent-UMK »

To muszę cię zaskoczyć bo po biologii absolwenci mogą robić dokładnie to samo. To zasadniczo odnosiło by się więc takŻe do biologii. A z tym zasadniczo to według mnie mocno przesadzone, spróbuj znaleŻć pracę w sanepidzie lub w szpitalnym labie (bo wygląda na to Że chyba nie próbowałeś).
ela

Re: Jaka praca po biologii????

Post autor: ela »

Ja tez jestem po studiach na Uniwersytecie Szczecińskim obecnie poszukuje pracy co nie jest łatwym zadaniem uwaŻam , Że popełniłam bład idąc na te studia choć bardzo lubiałam biologie to nie jest kierunek po którym moŻna znaleść pracę i odradzam wszystkim .Ja popelnilam ten błąd 5 lat temu gdybym miała jeszcze jedną szanse wybralabym chociaŻby turystyke a wiecie dlaczego ? MoŻe i po niej tez nie miałabym pracy ale nie kulabym nocami wszystkich regulek , które do niczego mi się nie przydały .Przez 4 lata zakuwałam z ksiązek z których uczą sie studenci medycyny z tą róznicą ze oni wiedzą po co tyle się męczą a niestety studenci biologi robią to na marne.Wiem równieŻ Że cięzko jest decydować w tym wieku o kierunku studiów ale uwierzcie mi ta wasza wymarzona Biologia wcale nie jest taka fajna jak wam sie zdaje .
Awatar użytkownika
Ziutaa
Posty: 72
Rejestracja: 9 maja 2007, o 22:49

Re: Jaka praca po biologii????

Post autor: Ziutaa »