WUM Pielęgniarstwo 2013/2014

Wzajemne pomoc w wyborze prawidłowego kierunku studiów. Omówienie zasad rekrutacji na poszczególne uczelnie. Pomoc w adaptacji i nauce na studiach.
Bud
Posty: 31
Rejestracja: 21 maja 2013, o 16:20

WUM Pielęgniarstwo 2013/2014

Post autor: Bud »

Witajcie.

Jeżeli zamierza ktoś iść na pielęgniarstwo ( WUM) to niech się wpisuje .

BTW piszcie jak wam poszła matura .

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Aureliia
Posty: 2
Rejestracja: 28 maja 2013, o 17:56

Re: WUM Pielęgniarstwo 2013/2014

Post autor: Aureliia »

Witajcie,

Zamierzam w tym roku iść na WUM na pielęgniarstwo.
Na maturze pisałam dodatkową biologię podstawową, mam nadzieję że się dostanę

Wiecie ile jest osób na jedno miejsce? I czy ciężko się dostać?
Arshenic
Posty: 115
Rejestracja: 4 cze 2012, o 07:53

Re: WUM Pielęgniarstwo 2013/2014

Post autor: Arshenic »

Hej, ja jestem właśnie na I roku pielęgniarstwa na WUM-ie. Jak macie jakieś konkretne pytania to piszcie, chętnie odpowiem

Na mój rok aplikowało 579 kandydatów, a próg wynosi 220. Próg wynosił 265, 80 punktów i spadał bardzo leniwie w dół co oznacza, że ciężko się dostać.
Ja też pisałam biolę podstawową, ale do liczenia dałam matmę i w sumie miałm 292 punkty, więc dostałam się w 1 turze.

Uprzedzając wasze pytanie czy studia są ciężkie? to powiem szczerze, że są na początku kiedy masz zajęcia od 8 rano do 8 wieczorem i z przerażeniem ogarniasz, że nie masz czasu żyć a co dopiero się uczyć. No ale sporo pytań w testach się powtarza, więc wszystko da się zrobić. W II semestrze jest dużo luźniej w kontekście zajęć, ale dużo więcej nauki. Ale odrobina samozaparcia i wszystko da się zdać, bez spiny, bo są drugie i trzecie terminy
Bud
Posty: 31
Rejestracja: 21 maja 2013, o 16:20

Re: WUM Pielęgniarstwo 2013/2014

Post autor: Bud »

Ja mam pytania

1. Jak wyglądają zajęcia prosektorium ? Wchodzicie do sali i leży ciało i wykładowca zaczyna robić typową sekcje zwłok ? Jeżeli tak to jestem ciekaw czy można asystować