Jakie studia po biol-chemie?

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
linka115
Posty: 3
Rejestracja: 19 sie 2013, o 09:45

Jakie studia po biol-chemie?

Post autor: linka115 »

j.w.
Chciałabym dowiedzieć się na jakich wy studiach jesteście lub jakie skończyliście i czy jesteście zadowoleni z tego wyboru. Ja co prawda maturę zdaję dopiero za dwa lata, ale myślę, ze nie ma co tego odkładać na ostatnią chwilę. Nastawiłam się na farmację, ale nie wiem czy to jest dobry wybór. Nie chcę być lekarzem, bo to nie dla mnie. Tak samo stomatologia. No i chciałabym wyjechać po studiach do Anglii lub USA.
Awatar użytkownika
pepsyna
Posty: 55
Rejestracja: 10 cze 2013, o 11:38

Re: Jakie studia po biol-chemie?

Post autor: pepsyna »

Ja w tym roku zaczynam dietetykę, choć cały czas czekam na listę z farmacji. Sama nadal nie wiem, czy to dobry wybór, szczerze mówiąc jestem rozdzielona między dietetyką a farmacją Dietetyka interesuje mnie o wiele bardziej, choć perspektywy pracy No cóż, jest ciężko. Natomiast farmacja, wiadomo kierunek prestiżowy Z pracą też pewnie o wiele łatwiej, no i zarobki większe. Ciężko doradzić ci jakiś kierunek, nie znając twoich zainteresowań Na pewno cała gama kierunków medycznych, ale także biotechnologia, technologia chemiczna itp., a za granicą na pewno będzie łatwiej ze znalezieniem pracy
Probówka
Posty: 57
Rejestracja: 16 lut 2012, o 19:23

Re: Jakie studia po biol-chemie?

Post autor: Probówka »

Ja jak narazie farmację polecam, a jeśli chcesz po studiach wyjechać poza granice kraju to myślę, że to tym bardziej dobry wybór.
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Jakie studia po biol-chemie?

Post autor: Mårran »

Ja jestem na lekarskim i jestem zadowolona z wyboru. Ale skoro wykluczasz, to nie mam co ci radzić.
Pani Buka
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post