"Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vol.2

Rozpoznawanie owadów na podstawie zdjęć i opisów. Nie wiesz co to za owad, zrób zdjęcia w dużym przybliżeniu i dodaj je na forum wraz z opisem. Nie pisz: co to za robak!
Boguslaw
Posty: 1566
Rejestracja: 4 sty 2010, o 11:50

Re: "Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vo

Post autor: Boguslaw »

Nie znam się, nie miałem też przyjemności", ale raczej masz rację.
Awatar użytkownika
karteczka88
Posty: 825
Rejestracja: 11 sty 2007, o 14:23

Re: "Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vo

Post autor: karteczka88 »

a może to obrzeżki gołębie? Czy w pobliżu jest może strych gdzie są gołębie itd.?
"Jaki jest człowiek, takie są jego marzenia".
Trzyszcz
Posty: 886
Rejestracja: 2 sie 2011, o 11:33

Re: "Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vo

Post autor: Trzyszcz »

Wątpię, pewnie by zlokalizował wczepionego w skórę. Chyba, że gołębie zostały by wysiedlone, to wtedy obrzeżki nie mając pożywienia przestawiają się na ludzi z konieczności.
Cotozarobak
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2014, o 20:22

Re: "Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vo

Post autor: Cotozarobak »

Szczerze to się zalogowałam, żeby podbić ten temat: 22 strony i prawie na przed ostatniej jest robak który łazi mi po ścianach. Prosze o pomoc co to jest i jak sie tego pozbyć?!
Trzyszcz
Posty: 886
Rejestracja: 2 sie 2011, o 11:33

Re: "Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vo

Post autor: Trzyszcz »

Mrzyk.
Cotozarobak
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2014, o 20:22

Re: "Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vo

Post autor: Cotozarobak »

Trzyszcz pisze:Mrzyk.
Bardzo dziękuję!
pepermunt
Posty: 1
Rejestracja: 24 lut 2014, o 20:23

Re: "Robaki" w domu, czyli owady/stawonogi do rozpoznania vo

Post autor: pepermunt »

Dzień dobry.