Temat dla poszukujących współlokatorów.

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Fructis
Posty: 1
Rejestracja: 18 sie 2014, o 16:20

Re: Temat dla poszukujących współlokatorów.

Post autor: Fructis »

Hej, jestem studentką I roku stomatologii i poszukuję współlokatorki, najchętniej również studentki stomy/leku do dwupokojowego mieszkania w pobliżu uczelni, które wspólnie znajdziemy. D Jestem spokojna i bezkonfliktowa, nie palę. Chętnie też dołączę do kogoś, kto ma już jakieś mieszkanko na oku. Zależy mi jednak na oddzielnym pokoju i niskich kosztach. )
Jannx
Posty: 368
Rejestracja: 12 sty 2011, o 16:15

Re: Temat dla poszukujących współlokatorów.

Post autor: Jannx »

Ogłoszenie nadal aktualne, ew. możemy połączyć z kimś siły i szukać wspólnie czegoś innego
dżastin
Posty: 198
Rejestracja: 6 lip 2012, o 22:37

Re: Temat dla poszukujących współlokatorów.

Post autor: dżastin »

Hej
Mogę wam podpowiedzieć, że niedługo na gratce (!), tablicy bądź gumtree pojawią się ogłoszenia dotyczące dwóch pokoi na Niecałej (idealna lokalizacja!) jeden będzie 2os, drugi 1os. Nie wiem dokładnie kiedy, bo właściciel się nie określił. Także jeżeli ktoś był zainteresowany to przeglądajcie oferty i wyszukujcie tych na ulicy Niecałej.
rkgreen
Posty: 59
Rejestracja: 24 sie 2012, o 19:38

Re: Temat dla poszukujących współlokatorów.

Post autor: rkgreen »

Hej, hej!
Szukam osoby, ktora szuka pokoju do wynajęcia. Wynajmuje trzypokojowe mieszkanie (87m2) w dobrej lokalizacji (ok. 15 min) od Anatomicum. Wszystkie pokoje sa samodzielne, z oknem lub dwoma, częściowo umeblowane. Budynek dwupietrowy, ocieplony, odmalowany. Na przeciwko znajduje sie fresh market i apteka, 200-300m dalej netto i lidl. Chętnych zapraszam na pw ) Dobra cena, lokalizacja, metraż Polecam!

maryxx
Posty: 2
Rejestracja: 2 wrz 2014, o 11:37

Re: Temat dla poszukujących współlokatorów.

Post autor: maryxx »