Przygotowania do matury/życia. Co i jak.

Informacje, porady, pomoc od osób przygotowujących się oraz poprawiających maturę. Pomoc w wyborze kierunków studiów.
Vic99
Posty: 4
Rejestracja: 6 lis 2015, o 22:32

Przygotowania do matury/życia. Co i jak.

Post autor: Vic99 »

Cześć, jestem uczniem 1 klasy liceum, mam pewien problem, postaram się ująć to jak najkrócej i liczę na wasze podpowiedzi, jako bardziej doświadczonych w tym temacie.