Olsztyn vs Białystok

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Chlorellla
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2016, o 11:04

Olsztyn vs Białystok

Post autor: Chlorellla »

Hej. Sprawa ma się tak, że dostałam się na obie uczelnie. Olsztyn i Białystok leżą w podobnej odległości od mojego rodzinnego miasta, ale do Olsztyna mam lepsze połączenia i jakoś bardziej lubię to miasto. Stąd moje pytanie, gdzie lepiej studiować lekarski? O Olsztynie w ostatnich latach niewiele jest wypowiedzi na tym forum i tak naprawdę sama nie wiem, co sądzić o tej uczelni. Jeśli znajdą się tu studenci z UWM i UMB, to bardzo proszę o wypowiedź
bursztynek
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2016, o 15:05

Re: Olsztyn vs Białystok

Post autor: bursztynek »

Niestety nie jestem studentem ani UWM ani UMB, ale na Twoim miejscu z pewnością wybralabym Białystok
Chlorellla
Posty: 3
Rejestracja: 19 lip 2016, o 11:04

Re: Olsztyn vs Białystok

Post autor: Chlorellla »

Dlaczego?
bursztynek
Posty: 22
Rejestracja: 31 maja 2016, o 15:05

Re: Olsztyn vs Białystok

Post autor: bursztynek »

UMB uznawany jest za najlepsza medyczną uczelnie. a w Olsztynie ( nie wiem jak na lekarskim, ale tak jest na wielu innych kierunkach) progi są niższe, i poziom podobno troszkę też. Takie słyszałam opinie
David
Posty: 903
Rejestracja: 17 mar 2008, o 22:15

Re: Olsztyn vs Białystok

Post autor: David »

Pojęcie najlepszej uczelni jest bardzo względne, ale jeśli chce studiować w normalnej atmosferze, bez jakichś pruskich wymagań, to wybierz Białystok.
lykorz
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Olsztyn vs Białystok

Post autor: Mårran »

bursztynek pisze:UMB uznawany jest za najlepsza medyczną uczelnie
przed chwilą to samo przeczytałam o Łodzi. Można wiedzieć, skąd te rewelacje?
bursztynek pisze:progi są niższe, i poziom podobno troszkę też