WETERYNARIA LUBLIN opinie studentów

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
studenka96
Posty: 1
Rejestracja: 30 wrz 2016, o 17:24

WETERYNARIA LUBLIN opinie studentów

Post autor: studenka96 »

Cześć Wszystkim! Jestem studentką pierwszego roku weterynarii w Lublinie. Początkowo myślałam, że uczelnia będzie dobrym wyborem. teraz jednak mam wątpliwości. Chodzi mianowicie o to, że dzisiaj się trochę nasłuchałam od studentki z IV roku która jest średnio zadowolona i ma zamiar się przenieść do Wrocławia/Warszawy. Proszę o wyrażenie szczerych opinii czy warto się przenosić do SGGW i kiedy najlepiej to zrobić.
Konik1111
Posty: 39
Rejestracja: 5 lip 2016, o 11:27

Re: WETERYNARIA LUBLIN opinie studentów

Post autor: Konik1111 »

Jest takie mądre przysłowie- wszędzie dobrze gdzie nas nie ma
Awatar użytkownika
JellyTime
Posty: 53
Rejestracja: 10 lip 2013, o 16:17

Re: WETERYNARIA LUBLIN opinie studentów

Post autor: JellyTime »

Dobrze rozumiem, że dopiero zaczynasz pierwszy rok i już myślisz o przenosinach? Ja jednak bym trochę poczekała. Warto wyrobić sobie własne zdanie, a nie kierować się cudzymi opiniami. Nie brakuje frustratów i ludzi, którzy tylko narzekają.
Prawda jest taka, że na przykład taka anatomia będzie wyglądać u Ciebie zupełnie inaczej niż u niej, te cztery lata temu. Katedry (nie wszystkie, ale większość) idą z duchem czasu, są już nowe kliniki, nowi prowadzący, nowy system nauczania.
Awatar użytkownika
Chimera
Posty: 216
Rejestracja: 8 sty 2013, o 18:44

Re: WETERYNARIA LUBLIN opinie studentów

Post autor: Chimera »

Hej wszystkim.
Mam pytanie, czy na wykłady można zabrać psa?