poprawa na lekarski - trochę późno :D

Matura 2019 - Forum maturzystów i kandydatów na studia. Nie wiesz jaki wybrać kierunek? Nie wiesz jak wygląda rekrutacja? Masz pytanie dotyczące toku studiów?
k_i_n_i_a
Posty: 5
Rejestracja: 21 gru 2016, o 14:52

poprawa na lekarski - trochę późno :D

Post autor: k_i_n_i_a »

Hej

Mam aktualnie 21 lat. Planuję poprawić maturę i dostać się na lekarski, jednak nie wiem jak oszacować swoje szanse, czy nie jest to zbyt odległa sprawa.

Studiuję aktualnie fizjoterapię na UMP i jestem na 3 roku. Chcę w przyszłym roku zrobić magistra zaocznie, a w tygodniu uczyć się na poprawę matury. (pon-wt-śr-czw i kiedy będę mogła) Na fizjo idzie mi dobrze, więc dlatego myślę, że może nie będzie to ogromny problem. Wiem ile pracy i nauki mnie czeka.

Daję sobie 2, albo nawet 3 lata żeby poprawić maturę, nie nastawiam się na to, że uda mi się za pierwszym razem, bo. swoją maturę pisałam w roku 14/15 i od wtedy już nie interesowałam się sprawami maturalnymi, tzn nie uczyłam się na poprawę itp, zupełnie odłożyłam ten temat. Więc całą naukę muszę zacząć tak jakby. od nowa. Planuję wziąć dobre korepetycję z biologii oraz z chemii. Gdyby mi się udało dostać po pierwszym roku prób, to miałabym 22/23 lata zaczynając studia. Więc dość dużo. Co o tym myślicie?

Jeszcze pytanko: Jeśli maturę zdawałam w roku 14/15, zdałam przedmioty podstawowe, i zdawałam rozszerzenie z biologii i chemii (poszło mi na poziomie 50-60procent, nie miałam aż takich ambicji a raczej. dobrych nauczycieli/korków/swojego nakładu), to czy zdając maturę po jakby. 4 latach, albo 5 jak mi nie pójdzie, a nie pójdzie jeszcze raz.6, to CZY ZDAJĘ JĄ WEDŁUG TEGO SAMEGO PROGRAMU CO MIAŁAM? CZY COŚ SIĘ ZMIENIŁO? CZY KSIĄŻKI Z KTÓRYCH UCZYŁAM SIĘ WTEDY BĘDĄ TERAZ DOBRE? (biologia operon, chemia operon i nowa era - wydania stare coś w okolicach 2005-2008rok). CZY MATURA W JAKIŚ SPOSÓB SIĘ ZMIENIŁA ITP?

liczę na jakieś sensowne odpowiedzi
k_i_n_i_a
Posty: 5
Rejestracja: 21 gru 2016, o 14:52