Chemia rozszerzona od zera

Przygotowanie do matury z chemii, rozwiązywanie zadań, pomoc w zrozumieniu reakcji chemicznych, arkusze maturalne z chemii
Vendes
Posty: 2
Rejestracja: 23 gru 2016, o 21:48

Chemia rozszerzona od zera

Post autor: Vendes »

Witajcie
Jestem uczniem 2 klasy LO na profilu całkowicie niezwiązanym z przedmiotami ścisłymi.