Drugi kierunek studiów?

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
Elrond_87
Posty: 8
Rejestracja: 31 sty 2008, o 14:20

Drugi kierunek studiów?

Post autor: Elrond_87 »

Witam wszystkich,
chciałbym się was poradzić. Jestem studentem II roku biologii i geologii, spec. ochrona przyrody na UJ (studia dwukierunkowe). Kończąc te studia mam lct geologii i mgr biologii.

Na czym polega mój problem. Jak widzicie sprawę zatrudnienia po skończeniu tego czegoś? Chciałbym zostać kiedyś na uczelni (choć zarobki nie zachęcają), ale boję się stawiać wszytko na jedną kartę.
Jaki moglibyście doradzić drugi kierunek studiów? Zdawałem rozszerzona biologię, chemię, niemiecki i podstawowy polski. Myślałem o dwóch możliwościach:
1. Jakiś kierunkiem pokrewny - np. neurobiologia. Przepisali by mi 80% przedmiotów, ale nie wiele poszerzyło by to mi możliwości pracy.
2. Kierunek całkiem inny, np. budownictwo (spec. geotechnika w rewaloryzacji zabytków) na AGH, lub inżynieria środowiska (ale okropnie dużo ludzi to kończy). Studia ciężkie, aczkolwiek ciekawa specjalizacja, no i są perspektywy.

Jaki jeszcze kierunek moglibyście zaproponować? Żeby można było po tym jakoś żyć i rodzinę utrzymać

Pozdrawiam i dziękuje ewentualne za odpowiedzi. I myślę, że zostanę tu na dłużej.
lung
Posty: 606
Rejestracja: 26 sie 2007, o 14:05

Re: Drugi kierunek studiów?

Post autor: lung »

Wydaje mi się, że godnym polecenia kierunkiem jest biotechnologia.
Awatar użytkownika
Vinci
Posty: 991
Rejestracja: 20 sty 2006, o 21:54

Re: Drugi kierunek studiów?

Post autor: Vinci »

Elrond_87 ja mam podobny problem z wyborem drugiego kierunku, przejrzałem juz chyba wszystkie możliwości w Krakowie, sam jestem na ochronie środowiska i jakoś nie bardzo po tym widzę perspektywy, ale do rzeczy.