Stoma WUM czy UMB?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Stoma WUM czy UMB?

Post autor: Medycyna Lwów »

ale co z tego jak na wyniki egzaminów się to jakby nie przekłada.
chloee
Posty: 37
Rejestracja: 12 lip 2011, o 16:40

Re: Stoma WUM czy UMB?

Post autor: chloee »

No ale nie wiem czy wszedłeś w link, który wstawiłam? Bo tam jest chyba czarno na białym właśnie na temat egzaminów. Zawsze w zaparte bronisz WUMu, a liczą się fakty a nie to co Ty uważasz. Sama studiuję na WUMie a umiem obiektywnie spojrzeć na wszystko, a nie klapki na oczach i WUM JEST NAJLEPSZY!

Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Stoma WUM czy UMB?

Post autor: Mårran »

Ja znam dwie dziewczyny, co postudiowaly troche na WUMie.i w Gdansku i obie mowia, ze w Gdansku ciezej, potwierdzaja, ze na WUMie prostse egzaminy. Ale.ja.nie ze stomy, to sie w tym temacie nie rozeznaje za bardzo. No i nie mam pojecia, jak jest na UMB

Pani Buka
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Stoma WUM czy UMB?

Post autor: Medycyna Lwów »

chloee pisze:No ale nie wiem czy wszedłeś w link, który wstawiłam? Bo tam jest chyba czarno na białym właśnie na temat egzaminów. Zawsze w zaparte bronisz WUMu, a liczą się fakty a nie to co Ty uważasz. Sama studiuję na WUMie a umiem obiektywnie spojrzeć na wszystko, a nie klapki na oczach i WUM JEST NAJLEPSZY!

zrób zbiorczą statystykę ze wszystkich sesji i wtedy można coś mówić - na pierwszy rzut oka wynik takiego zestawienia jest łatwy do przewidzenia.