Stomatologia w Szczecinie

Jak dostać się na stomatologię, które uczelnie są najlepsze, ile muszę mieć punktów, jakie są zasady rekrutacji na studia medyczne. Wszystko co dotyczy stomatologii na studiach i w pracy zawodowej.
kenazab
Posty: 1
Rejestracja: 4 sty 2011, o 20:10

Re: Stomatologia w Szczecinie

Post autor: kenazab »

Leczenie w niskiej cenie w Specjalistycznej Lecznicy Stomatologicznej w Szpitalu na Pomorzanach w Szczecinie.

Nazywam się Jacek Bazan jestem studentem PUM na kierunku stomatologia.
Jeśli masz problem, pytania, wątpliwości dotyczące stanu Twojego uzębienia to zapraszam we wtorki o godzinie 10:30. Leczenie odbywa się w trakcie zajęć dydaktycznych pod opieką wykwalifikowanego personelu medycznego (również w znieczuleniu!).
Polecam i zapraszam do współpracy.

Dzwoń śmiało, Ciebie też stać na piękny uśmiech!
Pytania? Kontakt oraz więcej informacji pod nr telefonu 600 287 129 lub gg: 8411629
Awatar użytkownika
Acetylocholina
Posty: 1308
Rejestracja: 24 kwie 2008, o 21:11

Re: Stomatologia w Szczecinie

Post autor: Acetylocholina »

ja natomiast zapraszam za rok
dori
Posty: 2
Rejestracja: 28 lip 2014, o 22:04

Re: Stomatologia w Szczecinie

Post autor: dori »

Witam,
Chciałabym się dowiedzieć co z zajęciami praktycznymi, czy macie pacjentów, czy robicie dużo procedur ( mam na myśli leczenie, ale nie na fantomach, tylko na pacjentach). Jak te zajęcia wyglądają?
Mój brat dostał się w tym roku do Szczecina na stomę i zastanawiam się czy warto wybrać to miasto. Ja kończyłam w Poznaniu i nie mam zbyt dobrej opinii o tej uczelni. Ogromne problemy z wyrobieniem norm, brak pacjentów, latanie po gabinetach znajomych, żeby wykonać procedury, wyrobić normy, a na zajęciach siedzieliśmy i nic nie robiliśmy, bo nie było na kim. Tragedia.
Dlatego pytam o wasze opinie. Studia są przecież od tego, żeby nauczyć się choć podstaw pracy, nie tylko teorii.
efunia
Posty: 17
Rejestracja: 5 gru 2014, o 19:53

Re: Stomatologia w Szczecinie

Post autor: efunia »

Podbijam