Strona przygotowująca do matury z chemii

Przygotowanie do matury z chemii, rozwiązywanie zadań, pomoc w zrozumieniu reakcji chemicznych, arkusze maturalne z chemii
Alvaroo12

Strona przygotowująca do matury z chemii

Post autor: Alvaroo12 »

Cześć wszystkim!

Jestem studentem drugiego roku medycyny, laureatem 60. Olimpiady Chemicznej i zawodnikiem rezerwowym na 46. Międzynarodowej Olimpiadzie Chemicznej. Ogólnie udzielam we Wrocławiu korepetycji z chemii na poziomie maturalnym oraz akademickim, a teraz postanowiłem założyć na facebooku portal pomagający w nauce pod kątem egzaminu maturalnego z chemii. Jeszcze nie do końca wiem jak on będzie wyglądać, ale wierzę że znajdą się osoby, którym choć w niewielkim stopniu będę w stanie pomóc Na pewno będą pojawiać się jakieś krótkie artykuły oraz filmiki (jeden już wisi na stronie), rozwiązania zadań maturalnych, a w przyszłości być może kursy i zajęcia online. Pomysłów mam wiele i dlatego krok po kroku zamierzam rozwijać tę stronę, a co z tego wyjdzie to okaże się w przyszłości. Wszystkich zainteresowanych zapraszam do jej polubienia i regularnego odwiedzania. Nie mam z tego tytułu żadnych profitów, będę to robił wyłącznie dla dobra młodzieży. Z góry serdecznie dziękuję!
pesel

Re: Strona przygotowująca do matury z chemii

Post autor: pesel »

Uzgodnij przytaczane reakcje w poście o reakcjach metali z kwasami:
Zn + HClZnCl2 + H2
Cu + HNO3 (stęż.)Cu(NO3)2 + NO2 + H2O
Fe + HClFeCl2 + H2
Fe + HNO3 (rozc.)Fe(NO3)3 + NO + H2O
Awatar użytkownika
lukasz471
Posty: 882
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 01:57

Re: Strona przygotowująca do matury z chemii

Post autor: lukasz471 »

Fajnie, fajnie. Póki co jednak strona przypomina bardziej demotywatory, niżli jakąś stronę wiedzy chemiczno-maturalnej. Nie mówię, że to źle, bo i tak podobnego kalibru stron jest za dużo. Zależy wszystko od intencji autora.
ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online