Tani mikroskop dla ucznia

Dział dla początkujących - porady na temat mikroskopów; rodzaje i ceny mikroskopów nowych/używanych i opinie o nich; problemy z obsługą i podstawowe wskazówki;
amadi09
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2009, o 15:45

Tani mikroskop dla ucznia

Post autor: amadi09 »

Witam jestem uczniem gimnazjum i bardzo lubię biologię. Chciałbym kupić mikroskop, na razie nie zależy mi na zaawansowanym sprzęcie, ale chciałbym coś w nim zobaczyć. Mogę na ten cel przeznaczyć jedynie ok 200 zł, wiem, że za tyle kupie zabawkę, ale nie stać mnie na więcej. Myślałem o modelach opticon xsp-2xt lub xsp-200xt, nie wiem, który lepiej wziąć. Z góry dziękuje za pomoc w doborze sprzętu.
Awatar użytkownika
_Marcin_
Posty: 1020
Rejestracja: 4 sty 2008, o 15:47

Re: Tani mikroskop dla ucznia

Post autor: _Marcin_ »

najlepszym chyba rozwiązaniem byłoby wstrzymanie się z zakupem i odłożenie większej ilości pieniędzy o np. 2 stówki, wtedy coś można by było lepszego od tych dwóch wybrać.
amadi09
Posty: 8
Rejestracja: 25 lis 2009, o 15:45

Re: Tani mikroskop dla ucznia

Post autor: amadi09 »

Nie potrzebuje aż takiego sprzętu. Na początek chcę coś słabszego. Jak mi się to spodoba i będzie mi mało to wtedy lepszy kupię. Na tym tanim myślę, że zobaczę coś więcej niż samym okiem. Ma ktoś może zdjęcia z tych mikroskopów ?

I dziwi mnie to,że ten słabszy model ma pow. do 1200x,a ten 200xt pow. 200x . O co z tym chodzi ?
Awatar użytkownika
_Marcin_
Posty: 1020
Rejestracja: 4 sty 2008, o 15:47

Re: Tani mikroskop dla ucznia

Post autor: _Marcin_ »

Nie potrzebuje aż takiego sprzętu. Na początek chcę coś słabszego. Jak mi się to spodoba i będzie mi mało to wtedy lepszy kupię. Na tym tanim myślę, że zobaczę coś więcej niż samym okiem.
To są mikroskopy dla dzieci, taka jest prawda Fakt, że zobaczysz przez nie więcej niż samym okiem ale jakość otrzymanego obrazu i jego szczegółowość być może cię zniechęci. Wiem że o tym wyborze decydują finanse i dokonaj dla siebie najlepszego wyboru