technologia chemiczna i drugi kierunek

Studia na kierunku chemia i biochemia. Pytania dotyczące rekrutacji oraz punktacji przy wyborze chemii na studia. Wykaz książek do nauki chemii.
owl_92
Posty: 4
Rejestracja: 19 cze 2014, o 23:49

technologia chemiczna i drugi kierunek

Post autor: owl_92 »

Witam

Studiuję technologię chemiczną i chciałabym dopasować do niej drugi kierunek. Macie może jakieś sensowne propozycje? Szukać czegoś związanego z chemią, czy też może wręcz przeciwnie?
deVries
Posty: 672
Rejestracja: 15 kwie 2012, o 20:49

Re: technologia chemiczna i drugi kierunek

Post autor: deVries »

Ja bym typował Inżynierię chemiczną (raczej to) albo zarządzanie i inżynierię produkcji na jakiejś ekonomicznej uczelni. Ewentualnie farmację, ale to Ci może trochę bardziej studiowanie wydłużyć.
triniti
Posty: 14
Rejestracja: 20 lip 2013, o 12:45

Re: technologia chemiczna i drugi kierunek

Post autor: triniti »

Może to głupie pytanie, ale masz czas żeby studiować na kolejnym kierunku? Chyba, że myślisz o zaocznych.
Awatar użytkownika
larissa90
Posty: 299
Rejestracja: 27 maja 2014, o 20:03

Re: technologia chemiczna i drugi kierunek

Post autor: larissa90 »

Inżynieria chemiczna to niezły pomysł bo dużo Ci się pokryje, choć z drugiej strony zawsze mnie dziwiło po co ludzie studiują dwa tak podobne do siebie kierunki, ale pewnie jest w tym jakiś sens skoro to robią.