wątpliwości co do studiowania

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
biolog428
Posty: 225
Rejestracja: 13 paź 2012, o 14:25

wątpliwości co do studiowania

Post autor: biolog428 »

Mam zagwozdkę, jeśli chodzi o moją przyszłość. Waham się, czy nie zrezygnować ze studiów ( studiuję chemię na politechnice) na rzecz farmacji, która mnie bardzo interesuje. A wszystko to z powodu marnych perspektyw po studiach chemicznych, w dodatku, jeśli już coś się znajdzie, wymagana jest znajomość języka angielskiego, którego nie umiem (całe życie uczyłem się języka niemieckiego - poziom B2 i nie chce teraz rozpoczynać nauki drugiego języka (angielskiego) od nowa). I nie wiem czy warto się teraz męczyć 5 lat, żeby potem zostać nikim. Kolejną opcją jest pójście na zupełnie inny kierunek studiów, bardziej ekonomiczny- może wtedy praca się gdzieś znajdzie. Jak radzicie? HELP
Awatar użytkownika
alicia
Posty: 94
Rejestracja: 22 lip 2013, o 13:34

Re: wątpliwości co do studiowania

Post autor: alicia »

biolog428, jeśli Ci się ta chemia nie podoba, to chyba lepiej zrezygnować. No a angielski myślę, że jest teraz potrzebny w prawie każdej dziedzinie.
Hogwartnik
Posty: 737
Rejestracja: 5 lip 2011, o 11:39

Re: wątpliwości co do studiowania

Post autor: Hogwartnik »

biolog428 pisze:ca się gdzieś znajdzie. Jak radzi
Od angielskiego to już i tak nie ma co uciekać. Jak są jeszcze inne powody, dla których wolisz studiować co innego to można rozważać, ale sam język angielski przyda się wszędzie.
H4p
Posty: 81
Rejestracja: 14 lip 2015, o 14:41

Re: wątpliwości co do studiowania

Post autor: H4p »

W Niemczech nie jest az tak zle z praca po chemii, znajac jezyk chyba dasz rade cos znalezc? Kuzynka pojechala po chemii do Niemiec, zaczela od wstrzykiwania botoksu a skonczyla w firmie farmaceutycznej.
Awatar użytkownika
Nitrogenium32
Posty: 1875
Rejestracja: 7 lip 2013, o 13:51