Z Weterynarii na Stomatologie

Problemy medyczne, obejmujące wiedzę o zdrowiu i chorobach człowieka, o sposobach zapobiegania chorobom oraz ich leczeniu
bagi120
Posty: 4
Rejestracja: 27 lut 2012, o 16:28

Z Weterynarii na Stomatologie

Post autor: bagi120 »

Cześć
Jestem studentem weterynarii I roku.
Zauważyłem, że weterynaria wcale łatwym kierunkiem nie jest, a zarobki są żałosne. Planuję poprawić maturę i iść na stomę.
Czy jest na forum ktoś, kto ma porównanie trudności weterynarii w stosunku do stomatologii?
Pozdrawiam
oogmeeway
Posty: 149
Rejestracja: 13 lip 2014, o 19:47

Re: Z Weterynarii na Stomatologie

Post autor: oogmeeway »

Zwierzątka są duże, a zombki małe, więc - drogą dedukcji - wnioskuję, że stomatologia jest dużo prostsza od weterynarii. Nigdy nie studiowałem żadnego z tych kierunków, więc poczekajmy aż ktoś potwierdzi moją wersję.
Awatar użytkownika
ryniofit8000
Posty: 1264
Rejestracja: 29 paź 2013, o 20:32

Re: Z Weterynarii na Stomatologie

Post autor: ryniofit8000 »

oogmeeway, zły tok myślenia
Awatar użytkownika
Aksolotl
Posty: 1212
Rejestracja: 1 mar 2014, o 21:13

Re: Z Weterynarii na Stomatologie

Post autor: Aksolotl »

zalezy jeszcze jakie zwierzatka i jakie zeby. Mozna by w sumie polaczyc jedno z drugim i leczyc zeby hipopotamow

Mam w grupie na leku kolezanke, ktora sobie studiowala wete, i mowi ze zapierdziel podobny. Z kolei jak tak gadam, to stoma nie ma za bardzo latwiej od nas - tyle moze, ze sie na anacie nie ucza przyczepow miesni :p
Wiec latwieisza to stoma raczej nie bedzie, pomysl juz predzej nad kwestia finansow i swoich zainteresowan.

bagi120
Posty: 4
Rejestracja: 27 lut 2012, o 16:28

Re: Z Weterynarii na Stomatologie

Post autor: bagi120 »

Można prosić o kontakt do koleżanki?
To, że będę zarywał noce to wiem.
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Z Weterynarii na Stomatologie

Post autor: Mårran »