Przyrodnicze forum dyskusyjne Biolog.pl



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 21 gru 2007, o 22:24 

Dołączył(a): 18 gru 2007, o 20:51
Posty: 37
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: brak
jejku a to dlaczego napisałeś ze jak w tej zagrodzie bedzie to wyskoczy ze strachu jak tą zagrode sie by zrobilo gdzies w zacisznym miejcu a gdzie czytalem to ze szynszyle skacza po drzewach to bym ci z checia podal strone i mialem ja zapisana w ulubione ale mialem formata kompa i nic niezostalo wiec mi przykro i jeszcze czemu uwazasz ze sie zloszcze jezeli podaje rozwiazanie sprawy to powinno sie to tez szanowac co nie . Jak do tąd poznaliśmy tylko twoje zdanie o moim pomysle zagrody moze damy niech inni napisza co o tym sadza , prosimy wy tez piszcie co o tym myslicie


Góra
  
 
PostNapisane: 22 gru 2007, o 02:54 
Moderator w spoczynku
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 1997, o 02:00
Posty: 818
Lokalizacja: Podhale
Płeć: Mężczyzna
damcio-szynszyl napisał(a):
jejku a to dlaczego napisałeś ze jak w tej zagrodzie bedzie to wyskoczy ze strachu jak tą zagrode sie by zrobilo gdzies w zacisznym miejcu


szynszyle w hodowlach amatorskich trzyma się w klatkach - mniejszych (sklepowych) lub większych np takich jak na zdjęciach. Nie słyszałem, żeby ktoś w Polskich warunkach budował zagrody dla szynszyli.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdjęcie ze strony fotogalerie.cincila.com

damcio-szynszyl napisał(a):
a gdzie czytalem to ze szynszyle skacza po drzewach to bym ci z checia podal strone i mialem ja zapisana w ulubione ale mialem formata kompa i nic niezostalo wiec mi przykro


Szynszyle nie prowadzą nadrzewnego trybu życia, w naturze żyją w skalistym, suchym wysokogórskim środowisku. Potrafią wysoko skakać, ale bardzo wątpię żeby potrafiły wspiąć sie lub wskoczyć na drzewo a co dopiero skakać między drzewami (jeżeli jest inaczej to proszę podać źródło informacji)

popraw proszę ortografy w opisie


Góra
  
 
PostNapisane: 22 gru 2007, o 03:00 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2004, o 02:00
Posty: 219
Lokalizacja: Kraków
Płeć: brak
damcio-szynszyl napisał(a):
jejku a to dlaczego napisałeś ze jak w tej zagrodzie bedzie to wyskoczy ze strachu jak tą zagrode sie by zrobilo gdzies w zacisznym miejcu a gdzie czytalem to ze szynszyle skacza po drzewach to bym ci z checia podal strone i mialem ja zapisana w ulubione ale mialem formata kompa i nic niezostalo wiec mi przykro i jeszcze czemu uwazasz ze sie zloszcze jezeli podaje rozwiazanie sprawy to powinno sie to tez szanowac co nie . Jak do tąd poznaliśmy tylko twoje zdanie o moim pomysle zagrody moze damy niech inni napisza co o tym sadza , prosimy wy tez piszcie co o tym myslicie


Po pierwsze - jestem kobietą, więc pisz do mnie w formie żeńskiej.
Po drugie - nie wiesz chyba co to dyskusja i na jakich zasadach działa forum (po raz kolejny przypominam - na wymianie często sprzecznych ze sobą zdań użytkowników).
Po trzecie - nie skomentuję już zdania o "skakaniu po drzewach", bo po drzewach to skaczą wiewiórki...
Po czwarte - zrozum, że większość ludzi nie dysponuje miejscem na zagrodę w tzw. zacisznym miejscu.

No comment!


Góra
  
 
PostNapisane: 22 gru 2007, o 17:44 

Dołączył(a): 18 gru 2007, o 20:51
Posty: 37
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: brak
ojejku muwiłem wam że mialem kurde formata i niemam tej strony gdzie to bylo napisane ale bylo napisane kurde a ten jak ktoś kurde niema ktoś miejsca do zrobienia takiej zagrody to ten ma pecha no nie a tak wogule to niemusi go wypuszczac na dwur no nie niuekturzy to wogule niewychodza z szynszylami na dwur a to sie mnie nieczepiajcie ze wymysliłem pomysl za zagrode bo tylko to byla sugestia no nie to sie odczepcie nie a ja cos zabardzo niewieze w te klatki ze zdjec ze nieuciekna zwiezaki bo moga przegrysc to drewno no nie


Góra
  
 
PostNapisane: 23 gru 2007, o 03:38 
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2004, o 02:00
Posty: 219
Lokalizacja: Kraków
Płeć: brak
A czy Ty w ogóle zdajesz sobie sprawę z tego, że szynszylom może zaszkodzić byle przeciąg? Dlatego raczej niewiele osób wychodzi z nimi poza dom czy mieszkanie i nie jest to raczej dziwne. Poza tym - jeśli szynszyl ma wystarczająco dużo ruchu w domu, to po co z nim wychodzić?

Jeszcze jedna sprawa - zaręczam Ci, że szynszyl nie jest w stanie przegryźć ściany takiej woliery jak są na zdjęciach powyżej! Mam znajomych, którzy trzymają szynszyle w takich właśnie wolierach i nie ma w nich żadnej wygryzionej dziury. Co najwyżej są zadrapania zrobione zębami i tyle.


Góra
  
 
PostNapisane: 23 gru 2007, o 11:09 

Dołączył(a): 18 gru 2007, o 20:51
Posty: 37
Lokalizacja: Szprotawa
Płeć: brak
słuchaj to o tej klatce to przyjme do wiadomosci ale to co napisałes o tym przeciągu to ja tez napisałem ze nietrzeba szynszyla wypuszczac na dwur jak ma odpowiednia powiesznie do biegania to sie o to nieczepiaj


Góra
  
 
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 


Podobne wątki
 Wątki   Autor   Odpowiedzi   Wyświetlone   Ostatni post 
Nie ma nieprzeczytanych postów w tym dziale. zabawka dla szynszyli

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1, 2 ]

sisi88

19

11458

2 wrz 2010, o 17:12

konrad234 Zobacz najnowszy post

Nie ma nieprzeczytanych postów w tym dziale. Przewóz szynszyli - transporterek,warunki podróży itp.

[ Przejdź na stronęPrzejdź na stronę: 1, 2, 3, 4 ]

themajta

56

10978

17 lip 2007, o 23:10

dream Zobacz najnowszy post

 

Poznaj kierunki studiów, opinie studentów, pytania i odpowiedzi maturzystów na studia.biolog.pl
(informator na temat kierunków: biologia, biotechnologia, medycyna, weterynaria, ochrona środowiska, mikrobiologia...)


W naszym portalu:  Zoologia i zwierzęta | olimpiada ekologiczna | Mikroskopy
Matura 2014: matura z biologii, arkusze maturalne z biologii, testy maturalne z biologii, testy z biologii, Wyniki próbnej matury z matematyki, Kursy przygotowawcze na studia medyczne, Kursy przygotowawcze do matury 2014
Aktualne na forum: jak zrobić zielnik, świńska grypa w Polsce, Zadania domowe z biologii, Edukacja ekologiczna

Na bazie phpBB
© Platforma edukacyjna BIOAREA | Ogólnopolski Dziennik BIOLOG
Redakcja | REKLAMA | Regulamin, ochrona prywatności