Biotechnologia a medycyna. Przepisywanie przedmiotów.

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Anna09
Posty: 45
Rejestracja: 4 sty 2014, o 10:55

Biotechnologia a medycyna. Przepisywanie przedmiotów.

Post autor: Anna09 »

Cześć. Wiecie, jakie przedmioty mogą być przepisane z pierwszego roku biotechnologii na lekarski?
Awatar użytkownika
Erick
Posty: 1560
Rejestracja: 15 paź 2009, o 18:40

Re: Biotechnologia a medycyna

Post autor: Erick »

Pewnie zależy od uczelni, ale w Kato, gdzie studiuję koledze z grupy nic nie przepisali po 2 latach biotechu, chyba tylko BHP Z argumentem, że ich materiał niektórych przedmiotów nie pokrywa się z materiałem na medycynie.
Anna09
Posty: 45
Rejestracja: 4 sty 2014, o 10:55

Re: Biotechnologia a medycyna

Post autor: Anna09 »

Proponujecie jakiś kierunek na przeczekanie roku, czy zostanie w domu. Z jakiego kierunku będe miała przepisane najwięcej przedmiotów?
Amina
Posty: 78
Rejestracja: 26 maja 2015, o 18:52

Re: Biotechnologia a medycyna

Post autor: Amina »

Na pewno kilka przedmiotów przepisano mojej koleżance po kilku latach farmacji w Krakowie.
Offcaa
Posty: 24
Rejestracja: 17 maja 2013, o 11:57

Re: Biotechnologia a medycyna. Przepisywanie przedmiotów.

Post autor: Offcaa »

Jestem po roku biotechnologii i farmacji. Moja opinia jest taka w ogóle na to nie zwracaj uwagi na to po jakim kierunku przepiszą Ci więcej przedmiotów. Na 1 roku istnieje możliwość przepisania ćwiczeń z biofizyki oczywiście nie zwalnia to z egzaminu. To wszystko. Mi nawet głupiej biostatystyki nie chcieli przepisać gdzie zdałam to na 2 poprzednich kierunkach.
malapianistka
Posty: 35
Rejestracja: 4 sie 2013, o 21:04

Re: Biotechnologia a medycyna. Przepisywanie przedmiotów.

Post autor: malapianistka »