Biotechnologia UJ/UR 2011

Opinie o uczelniach o kierunku biotechnologii. Dyskusje na temat etyki w zawodzie oraz pomoc w wyborze kierunku zawodowego. Wykaz publikacji niezbędnych do nauki biotechnologii.
Numer 7
Posty: 13
Rejestracja: 21 gru 2008, o 20:10

Biotechnologia UJ/UR 2011

Post autor: Numer 7 »

Witam !
Czy ktoś z forum dostał się na biotechnologię na Uniwersytecie Jagiellońskim lub Uniwersytecie Rolniczym, podczas tegorocznej rekrutacji ? Zapraszam do dyskusji i wymiany informacji na temat studiowania na tym kierunku

Pozdrawiam
bambus
Posty: 3
Rejestracja: 13 lip 2011, o 18:19

Re: Biotechnologia UJ/UR 2011

Post autor: bambus »

Dostałam się na UR na UJ nie składałam. W Biotechnologii siedzę już rok (aktualnie studiuję ją na PK) i na pewno jeszcze w niej posiedzę pytanie tylko jaki kolor wybiorę. Dołączam się do pytanie poprzednika, w szczególności ciekawi mnie UR bo na Polibudzie już wiem jak jest.
sarr_ena
Posty: 9
Rejestracja: 28 maja 2011, o 14:52

Re: Biotechnologia UJ/UR 2011

Post autor: sarr_ena »

A mnie za to ciekawi jak jest na politechnice Dostałam się na PK i UR i nie wiem co wybrać
bambus
Posty: 3
Rejestracja: 13 lip 2011, o 18:19

Re: Biotechnologia UJ/UR 2011

Post autor: bambus »

Na politechnice jest bardzo dużo chemii wręcz sama chemia, wszyscy narzekają na matematykę, ale ja uważam ze nie jest tak źle. Jest na bardzo wysokim poziomie od razu skok na głęboką wodę (wielu miało myśli że nie da rady, niektórzy zrezygnowali jeszcze przed egzaminami). Ja osobiście uważam, że matematyka to nie problem - jest do ogarnięcia (jeżeli nie masz zaległości) w moim przypadku gorzej jest chemią. Tak jak pisałam już, w którymś wątku przedmioty są takie same jak na technologii czy inżynierii chemicznej (wyjątek to bioinformatyka) dopiero pod koniec podstawy genetyki i coś z mikrobiologii chyba.