CHEMIA LEKÓW

Studia na kierunku chemia i biochemia. Pytania dotyczące rekrutacji oraz punktacji przy wyborze chemii na studia. Wykaz książek do nauki chemii.
amalgamat11
Posty: 24
Rejestracja: 20 lip 2009, o 16:20

CHEMIA LEKÓW

Post autor: amalgamat11 »

Witam mam pytanie do osób zorientowanych,tzn może ktoś wie gdzie można robić specjalność z chemii leków?Na jakiej uczelni w Polsce itp, bo ja studiuję inżynierie chemiczną,marzyłam o farmacji ale się nie udało niestety.Słyszałam o tej specjalności ale nikt nie jest mi w stanie powiedzieć gdzie można ją robić.Proszę o radę.
Awatar użytkownika
Mercedes
Posty: 161
Rejestracja: 22 cze 2009, o 17:30

Re: CHEMIA LEKÓW

Post autor: Mercedes »

np. na UŚu:
A na Politechnice Wroclawskiej jest też Medicinal Chemistry jako studia II stopnia po chemii ogólnej
alfa
Posty: 20
Rejestracja: 6 kwie 2010, o 12:14

Re: CHEMIA LEKÓW

Post autor: alfa »

Do Amalgamat11
Czy poprzez chemię leków łatwo być farmaceutą? Słyszałam, że tylko farmacje upoważnia do kierowniczego stanowiska, a co po chemii leków można zdziałać/ marzyłam o farmacji ale rekrutacja+ opinie studentów o wyjętych z życiorysu kilku latach przeraziły mnie. A tu nagle światełko nadziei. Możesz coś więcej napisać, bardzo proszę.
Awatar użytkownika
Tau
Posty: 169
Rejestracja: 31 gru 2009, o 00:37

Re: CHEMIA LEKÓW

Post autor: Tau »

Mam dla Ciebie dwie wiadomości:
- Niestety zostałaś okłamana, wiadomo jest ciężej na Farmie niż gdzie indziej ale lata wyjęte z życiorysu to już lekka przesada
- Co do zostania farmaceutką po chemii leków odpowiadam uprzejmie, że NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE to tak jak zostać lekarzem po studiach z biologii i specjalizacji z Fizjologii człowieka. Niestety sztuka Farmacji jest o wiele szersza i t y l k o odpowiednie studia dają możliwość pracowania jako mgr w aptece.
alfa
Posty: 20
Rejestracja: 6 kwie 2010, o 12:14

Re: CHEMIA LEKÓW

Post autor: alfa »