Chirurgiczne usuwanie ósemki

Forum dyskusyjne poruszające problemy medyczne, obejmujące wiedzę o zdrowiu i chorobach człowieka, o sposobach zapobiegania chorobom oraz ich leczeniu
damian552

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: damian552 » 18 maja 2007, o 08:57

w środe miałem usuwaną jedną ósemke, zabieg nic nie bolał, ale za to teraz jestem opuchniety; nie moge otworzyc szeroko buzi ani jej zagryzc; mowienie sprawia mi bol nie wspominajac o szczotkowaniu zebow; jem tylko jakies jogurty. po prostu masakra!!

Awatar użytkownika
dawidw
Posty: 1438
Rejestracja: 10 mar 2007, o 17:39
Lokalizacja: Andrychów

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: dawidw » 18 maja 2007, o 10:16

A matko, juz sie boje, bo chyba mi rosna osemki :(

Awatar użytkownika
badger
Moderator w spoczynku
Posty: 2859
Rejestracja: 27 sty 2007, o 18:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: badger » 19 maja 2007, o 10:21

A matko, juz sie boje, bo chyba mi rosna osemki
nie ma sie czego bac. Mi wyrosly normalnie i nic nie musialem usuwac :)

Awatar użytkownika
dawidw
Posty: 1438
Rejestracja: 10 mar 2007, o 17:39
Lokalizacja: Andrychów

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: dawidw » 19 maja 2007, o 10:24

Nie kazdemu rosna normalnie- zdarzaja sie wyjatki. Ale mam nadzieje ze bedzie oki

K86

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: K86 » 21 lip 2007, o 17:16

ja miałam wysywaną dolną ósemkę w czwartek... dostałam nawet podwójną dawkę znieczulenia ale i tak coś tam czułam... najgorsze i tak jest teraz gdy mam spuchniętą twarz... tylko Żę u mnie jeszzce oprócz tego pojawiła się spuchlizna ja języku i taki bardzo głupie uczucie:( górnych natomiast się juŻ pozbyłam wcześniej i nie miałam ani opuchlizny na twarzy ani Żadnych innych niepoŻądanych rzeczy... oczywiście normalne Że pobolało lecz nie za długo:) jeszcze zostało mi usunąć jedną ósemkę dolną ale to juŻ zostawiam sobie na październik bo teraz się za badzo z tym meczę:(

Montreux

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: Montreux » 23 lip 2007, o 09:55

teŻ miałam. koszmar. przez tydzień właściwie tylko piłam i jadłam lody, bo ledwo mogłam otworzyć usta. poza tym rozcieli mi wargę.. no, najwaŻniejsze, Że juŻ po :) pozdrawiam wszystkich z podobnymi doświadczeniami:)

yeast
Posty: 2892
Rejestracja: 5 lip 2007, o 16:36
Lokalizacja: Gdansk

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: yeast » 24 lip 2007, o 13:28

Brrr, mi usuwali wszystkie 4 i to zanim zaczely wychodzic, bo nie mialam na nie miejsca:/ Ale jak ci rosna normalnie, nie bola za bardzo i nie masz problemow z krzywymi zebami, to powinno byc ok.

bartus

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: bartus » 29 lip 2007, o 11:08

oj ja własnie miałem usunietą w piatek .. jedną 8. narazie jedną bo czeka jeszcze druga. w moim przypadku obie rosną poziomo i stłaczają mi dolne zęby wiec czym szybciej musze je usunąć. sam zabieg to sie przezyje jak nie ma komplikacji to tylko czuje sie ze cos Ci robią ale nie ból....potem sie zaczyna troche ciezej 3 dzien praktycznie leze bo siedzenie i chodzenie powoduje ból ( chyba ze wzgledu na cisnienie-tak przynajmniej mówią)
ciągle zimne ogłady.....jedzenie to tylko jogurty i zimne papki, a jak juz trzeba cos powiedziec to jest ciezko....mam tylko nadzieje ze do wtorku badz srody zniknie opuchlizna bo inaczej znaczy ze są jakies komplikacje......
a i nie dajcie sobie usówac wiecej niz jednego zeba na raz!!!! nie warto sie tak spieszyc....

Mk 26

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: Mk 26 » 9 sie 2007, o 14:02

Wczoraj 08.08.2007 miałem usuniętą ósemkę sam zabieg nic nie bolał. W moim przypadku ósemka leŻała sobie poziomo w stosunku do pozostałych zębów wiec pan doktor miał nie złe ciastko do schrupania :) Sam podczas usuwania stwierdził trudny zabieg ! Na fotelu leŻałem jakieś 45 minut z buzią otwartą na maksa.Teraz jestem juŻ 29 godzin po zabiegu mam spuchniętą lewą stronę twarzy ogólnie rzecz biorąc boli! biorę silne tabletki przeciw bólowe i antybiotyk. Mam nadzieję ze z dnia na dzień będzie lepiej bo za tydzień po usunięciu szwów wyjeŻdŻam na wakacje :)

biolga
Posty: 926
Rejestracja: 7 kwie 2007, o 14:50

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: biolga » 9 sie 2007, o 21:32

Ja słyszała, że to okropnie boli, ale moje ósemki w porządku są na szczęście ustawione :)

wiza55
Posty: 151
Rejestracja: 23 lip 2007, o 16:40

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: wiza55 » 7 wrz 2007, o 17:24

Moje też w porządku! NASZCZĘŚCIE!!!!!!!!
Nie nawidzę dentystów!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
badger
Moderator w spoczynku
Posty: 2859
Rejestracja: 27 sty 2007, o 18:59
Lokalizacja: Poznań

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: badger » 7 wrz 2007, o 23:34

Nie nawidzę dentystów!!!!!!!!!
a czym Ci biedni dentyści tak podpadli? rozumiem że można nienawidzić zabiegów dentystycznych ale żeby dentystów? :)

wiza55
Posty: 151
Rejestracja: 23 lip 2007, o 16:40

Re: Chirurgiczne usuwanie ósemki

Post autor: wiza55 » 8 wrz 2007, o 08:17

badger pisze:
Nie nawidzę dentystów!!!!!!!!!
a czym Ci biedni dentyści tak podpadli? rozumiem że można nienawidzić zabiegów dentystycznych ale żeby dentystów? :)
Nie wiem. Poprostu ich nie nawidzę!!!

ODPOWIEDZ
  • Podobne tematy
    Odpowiedzi
    Odsłony
    Ostatni post

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość