CMUJ Rekrutacja 2014/2015

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
tchorz
Posty: 1120
Rejestracja: 12 paź 2009, o 17:53

Re: Kto w 2014 na CMUJ? :)

Post autor: tchorz »

Ja ciągle mam wrażenie,ze czegos w tej rekrutacji nie dopilnowałam i 1 października okaże się że nie jestem studentką.

Teraz mnie zjecie, ale postanowiłam pouczyć sie anatomii.
Awatar użytkownika
Smile_Forever
Posty: 1239
Rejestracja: 17 sty 2013, o 18:41

Re: Kto w 2014 na CMUJ? :)

Post autor: Smile_Forever »

tchorz, też miałam cały czas takie wrażenie . Odnośnie anatomii - w zeszłym roku również trochę sobie czytałam przed rozpoczęciem roku akademickiego, z czystej ciekawości, żeby zobaczyć, w jaki sposób będzie wyglądać nauka tego przedmiotu. Prawda jest jednak taka, że dopiero w trakcie studiów wiadomo, w jaki konkretnie sposób należy przygotowywać się do kolokwiów i egzaminu . Polecam Ci wziąć udział w Scapuli - co prawda na lekarskim ten konkurs nie daje zwolnienia z egzaminu, bo jest już na to za późno (mi na stomie finał takie zwolnienie zapewnił, przez co wcześniej rozpoczęłam wakacje), ale sama atmosfera konkursu i przygotowań do niego, możliwość poszerzenia horyzontów sprawia, że warto dla samego siebie spróbować w nim swoich sił .
tchorz
Posty: 1120
Rejestracja: 12 paź 2009, o 17:53

Re: Kto w 2014 na CMUJ? :)

Post autor: tchorz »

Przerobiłam kosci klatki piersiowej i kończyne górną. Zaczynam łapać łacinę.
Z konkursów to raczej myślałam o Superhelisie.
Ale. w sumie to mam obawy, że może nie potrafię i wylecę. Jest tu sporo relacji typu: nie daję sobie rady mam wszystko do tyłu drugie terminy, rosna zaległosci, nie śpię itp. A dotyczy to głównie anatomii,a w Krakowie nie jest to wcale najtrudniejszy czy najważniejszy przedmiot.
Nawet jak się utrzymam to może sie okazać,ze czasu na dodatkową nauke nie będzie.