Dietetyka - I Stopnia

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
xenaxsio12
Posty: 1
Rejestracja: 26 lip 2015, o 19:32

Dietetyka - I Stopnia

Post autor: xenaxsio12 »

Witam wszystkich!

Jestem świeżo po maturze i nurtuje mnie kilka pytań odnośnie tego kierunku.

Jestem dość przeciętnym uczniem - humanistą, jak wygląda matematyka na tym kierunku? Ciężko ogarnąć? Ciężko się w ogóle dostać jeśli posiadam najmniejszą liczbę procent na maturze z matematyki?

Kolejne pytanie, czy przedmioty takie jak chemia i biologia muszą być na mega wysokim poziomie żeby utrzymać się na tym kierunku studiów? Postanowiłem sobie dać rok na ogarnięcie chemii i biologii na podstawie i napisać z nich maturę na jakieś 60%+.

Prosiłbym o porady, naprawdę mam obawy jeśli chodzi o matematykę.
Karmina
Posty: 4
Rejestracja: 2 wrz 2015, o 12:44

Re: Dietetyka - I Stopnia

Post autor: Karmina »

Witam,
Studiuję dietetykę na umedzie teraz będę na 2 roku, zmieniły się zasady od tego roku co do rekrutacji, w tamtym roku pod uwagę była brana tylko biologia i chemia więc ciężko mi powiedzieć coś o matematyce bo jak dla mnie to nic nie ma wspólnego z kierunkiem, wogóle nie jest potrzebna więc nie musisz się do niej przykładać bo wogóle jej na tym kierunku nie mao więc nawet nie ma sensu sobie zawracać głowy matmą na rozszerzeniu seriox lepiej już skoro jesteś humanistą zdać polski na rozszerzeniu i na pewno biologię lub chemię- w sumie wszystkie przedmioty opierają się na tym więc bez rozszerzeń będzie naprawdę kiepsko, nie wyobrażam sobie żeby ktoś nie zdawał chemii na rozszerzeniu po pierwszym semestrze jest egzamin z chemii żywności i tutaj bez wcześniejszych podstaw (rozszerzona chemia) ciężko będzie to ogarnąć. Moja rada jest taka skup się raczej na biologii i chemii, polski na rozszerzeniu a matme sobie daruj tzn podstawa wystarczy. Mam nadzieje że jakoś Ci pomogłam
ODPOWIEDZ