Drugi kierunek farmacja

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
Kamil987
Posty: 51
Rejestracja: 30 gru 2015, o 17:43

Drugi kierunek farmacja

Post autor: Kamil987 »

Cześć,

Obecnie studiuję fizjoterapię na WUM-ie, lecz narodził się taki pomysł aby rozpocząć drugi kierunek. Jak myślicie czy da pogodzić fizjoterapię i drugi kierunek-farmację? Zaznaczam, że jakoś mega mocny z matmy nie jestem ale to może pojęcie względne.
I ogólnie jak wygląda farmacja na wumie ktoś wie? ciężko jest? na pierwszym roku też nie ma warunków jak na fizjo?
Proteasom
Posty: 13
Rejestracja: 24 maja 2017, o 19:02

Re: Drugi kierunek farmacja

Post autor: Proteasom »

Będzie Ci ciężko pogodzić Choć nie studiuje farmy, to studiowałem fizjoterapie i doskonale pamietam jak beznadziejnie był zorganizowany ten kierunek Dużo niepotrzebnych przedmiotów, które praktycznie nic nie wnoszą do twojej przyszłej pracy. Miałem ludzi co łączyli ten kierunek z jakimś innym z tym, ale to nie były tak z obowiązujące studia( np zarządzanie, pedagogika) jak farmacja. Według mnie farmacja jest o wiele ciekawsza i daje trochę inne możliwości niż fizjoterapia Też pewnie słyszałeś, że społeczeństwo się starzeje bla bla bla , ale z praca na prawdę ciężko bo ten kierunek można będzie studiować w Polsce za niedługo wszędzie. Na farmacji masz praktycznie cały czas chemie pod różnymi postaciami jak uwielbiasz ją to na pewno sobie dasz rade. Oczywiście możesz próbować, skupić się bardziej na jednym kierunku aniżeli na drugim. Przede wszystkim zadaj sobie pytanie co Cię kręci w życiu? Czy na pewno Ci się podoba ta fizjoterapia?
Kamil987
Posty: 51
Rejestracja: 30 gru 2015, o 17:43

Re: Drugi kierunek farmacja

Post autor: Kamil987 »