Drugi kierunek

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
lekarz_dentysta
Posty: 2
Rejestracja: 11 mar 2009, o 19:10

Drugi kierunek

Post autor: lekarz_dentysta »

Witam jestem studentem stomatologi ale ciągle po głowie chodzi mi wydział lekarski z którego przeniosłem się w październiku na 1 roku studiów. Czy oriętuje się ktoś jakie są możliwości ukończenia wydziału lekarskiego po stomatologi i czy w ogóle jest to możliwe. na jakich zasadach tzn czy będę musiał jeszcze raz przechodzic rekrutacje jak już ukończe stome? Czy moge zacząc równolegle na 4 roku?
Awatar użytkownika
doktorka
Posty: 1679
Rejestracja: 15 lip 2008, o 18:19

Re: Drugi kierunek

Post autor: doktorka »

na pewno bedziesz musial normalnie startowac do rekrutacji. pozniej to juz kwestia indywidualnego dogadania sie z poszczegolnymi katedrami np co do przepisania niektorych przedmiotow, czy ewentualnego uzupelnienia, przynajmniej tak jest u mnie. nie znam nikogo, kto studiuje rownolegle, ale kiedys myslalam o tym sama i policzylam sobie, ze jest calkiem realne przy dobrych checiach profesorow. takze powodzenia.
Awatar użytkownika
Padre Morf
Posty: 4407
Rejestracja: 26 gru 2007, o 04:03

Re: Drugi kierunek

Post autor: Padre Morf »

Na pewno łatwiej jest na odwrót czyli zrobić stomę po leku - trzeba tylko zaliczyć przedmiotyzawodowe".
Stoma ma kliniki (interna itede) w mniejszym zakresie godzinowym więć albo będziesz musiał to uzupełnić albo chodzić od nowa.
Awatar użytkownika
Medycyna Lwów
Posty: 5874
Rejestracja: 14 sty 2007, o 20:23

Re: Drugi kierunek

Post autor: Medycyna Lwów »

na WUMie (na innych nie wiem) stomatologia ma zaliczone jedynie takie drobniejsze przedmioty typu biofizyka, biologia, chemia med. Wszystkie kliniki i przedmioty takie jak np. anatomia, biochemia, immuno, fizjologia muszą chodzić i zaliczać od nowa. Na odwrót jest znacznie łatwiej.