Farmacja w Lublinie - pogodzę z innym kierunkiem?

Wykaz uczelni medycznych o kierunku farmaceutycznym. Opinie i porady dotyczące punktacji i rekrutacji na farmację w poszczególnych uczelniach.
Agisali
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2015, o 16:29

Farmacja w Lublinie - pogodzę z innym kierunkiem?

Post autor: Agisali »

Hej. Mam pytanko do osób studiujących w Lublinie. Otóż studiuję już na medyku dietetykę, drugi roczek. Jednocześnie chcę poprawić chemię i dostać się na farmę za rok. Szansa prawie 100% wystarczy że napiszę tą nieszczęsną chemię na jakieś 5-10% lepiej i już wejdę tylko czy dam radę pogodzić te 2 kierunki na tym uniwerku?
Nie wiem jak na farmie, bo nie mam żadnych znajomości na tym kierunku, ale u mnie na dietetyce zajęcia rozwalone na cały dzień od rana do nocy po wszystkich budynkach w tym Bibliotece Głównej . Z nauką ciężko nie mam tylko ten nieszczęsny plan.
Ktoś by mi powiedział jak mniej więcej wygląda ułożenie zajęć dla was farmaceutów? inny dziekanat, może traktują was bardziej jak ludziów.
Na pewno na farmę pójdę. Pytanie tylko czy za rok czy za 2 lata jak skończę z dietetyką.
101006basia
Posty: 29
Rejestracja: 25 sie 2016, o 19:25

Re: Farmacja w Lublinie - pogodzę z innym kierunkiem?

Post autor: 101006basia »

Plan jest tak samo rozwalony niestety, okienka, zajęcia zarówno na Chodźkowie jak i na Radziwiłłowskiej. Może być bardzo ciężko, ale nie mówię, że to niewykonalne
Agisali
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2015, o 16:29

Re: Farmacja w Lublinie - pogodzę z innym kierunkiem?

Post autor: Agisali »

W sumie. a jak z nauką pierwszy rok będzie gorszy czy drugi? Nie wiem czy jednak nie poczekać z farmą 1 rok i skończyć dietetykę ale wtedy miałabym już 3 lata w plecy. Przerywać aktualnego kierunku też nie chcę.
Zstanawiam się nad wyborami
- Dietetyka 3 rok i farma 1 i liczyć że się uda
- Dietetyka dziekanka, farmę zrobić 1rok a potem dietetyka 3 i farma 2 i liczyć że się uda.
- Dietetykę ukończyć i farmę zacząć w 2019