Inż biomedyczna i coś więcej

Na której uczelni mogę studiować inżynierię biomedyczną, jakie są warunki przyjęć na studia, ile trzeba mieć punktów, czy studia są ciężkie, co po inżynierii medycznej?
noone09
Posty: 2
Rejestracja: 17 kwie 2017, o 13:35

Inż biomedyczna i coś więcej

Post autor: noone09 »

Część,
studiuję inż. biomedyczną, ale zaczynam się zastanawiać co dalej. Chciałabym pracować z ludźmi, a nie siedząc przed kompem i stąd moje pytanie. Co myślicie o rozpoczęciu nauki na kierunku elektroradiologia lub ewentualnie audiofonologia ? Niedługo inżynier, a zastanawiam się czy od razu zaczynać magistra, bo sama nie wiem do końca jeszcze co chce robić i staram się to rozgryźć. Jeśli macie jakies rady lub informacje o tych kierunkach to dajcie znać
Optyczka
Posty: 2
Rejestracja: 29 maja 2017, o 09:34

Re: Inż biomedyczna i coś więcej

Post autor: Optyczka »

Hej

Moja rada brzmi, nie zaczynaj mgr tym bardziej na uczelni technicznej jeśli jeszcze nie wiesz co chcesz robić, albo nie popracowałeś/łaś w danej dziedzinie. Wielu moich znajomych po inżynierii biomedycznej poszło dalej na mgr z optometrii. Audiofonologia, czytaj protetyka słuchu też jest spoko. W obu zawodach pracujesz z klientem-pacjentem. Wielu ludzi ma z tym problem, więc najpierw spróbuj. Zarobki na początku słabe, ale jeśli jest się w tym dobrym i ciągle poszerza się wiedzę to sumka całkiem fajna. Jeśli interesuje Cię:
* Optometria - zatrudnij się w salonie optycznym jako sprzedawca, zobacz jak to wygląda od kuchni. Optyką się nie przejmuj. Brakuje specjalistów, dostaniesz się bez doświadczenia i wiedzy optycznej, przeszkolą Cię.
* Audiofonologia, Protetyka słuchu - zatrudnij się w salonie który dobiera aparaty słuchowe. Podobnie jak wyżej, na asystenta protetyka słuchu dostaniesz się bez problemu. Można też zrobić technikum, ale nie daje pełni uprawnień. Słyszałam, że prawo się zmieniło i do pełni uprawnień potrzeba być protetykiem słuchu - ale sprawdź info.