Jak myślicie- jaki może być w tym roku próg punktowy?

Porady jak się dostać na medycynę, na kierunek lekarski. Wykaz punktów na poszczególnych uczelniach. Materiały do nauki, testy. Wzajemna pomoc w nauce.
Jaras
Posty: 4
Rejestracja: 12 lis 2007, o 20:57

Jak myślicie- jaki może być w tym roku próg punktowy?

Post autor: Jaras »

No właśnie. Dużo ponad 200?
Studiuję sobie aktualnie w Bydgoszczy, ale chciałbym się przenieść zaczynając znowu od 1 roku. Chcę przejść z niestacjonarnych na stacjonarne. Miałem 197 ptk z 3 przedmiotów rozszerzonych. Uda się czy nie mam sobie czym głowy zaśmiecać?
lung
Posty: 606
Rejestracja: 26 sie 2007, o 14:05

Re: Jak myślicie- jaki może być w tym roku próg punktowy?

Post autor: lung »

Ciezko powiedziec jaki bedzie prog w tym roku, wiec powiem jak mawia moj kolega:
albo wiekszy albo mniejszy niz w zeszlym hehe .a tak na serio.to ja mysle ze 197 to moze byc za malo niestety, ale nigdy nie wiadomo co bedzie, kto wie - moze sie uda.
Papierow zlozyc chyba nikt Ci nie zabroni Zycze powodzenia
Karolina*
Posty: 149
Rejestracja: 14 lut 2008, o 09:13

Re: Jak myślicie- jaki może być w tym roku próg punktowy?

Post autor: Karolina* »

Oczywiście nie jesteśmy w stanie przewidzieć, jak będą wyglądały progi w tym roku, ale skoro na ŚLUM brane będą pod uwagę w tym roku na lekarski i stomatologię punkty z biologii i chemii rozszerzonej, to możnaby przypuszczać, że progi te kształtować się będą podobnie jak na farmację w tamtym roku (158pkt.), czyli 80% z jednego i drugiego przedmiotu powinno wystarczyć, chociaż co roku rekrutacja potrafi zaskoczyć. Pozdrawiam i życzę Wam wszystkim i sobie też powodzenia i spełnienia marzeń! Bądźmy dobrej myśli
charlotte
Posty: 143
Rejestracja: 6 sty 2008, o 14:32

Re: Jak myślicie- jaki może być w tym roku próg punktowy?

Post autor: charlotte »