Jak zacząć jeszcze raz - strona formalna

Wybór uczelni medycznej o kierunku weterynarii. Pomoc i opinie przy punktacji i rekrutacji na studia weterynaryjne. Leczyć zwierzęta duże czy małe.
Gazella
Posty: 2
Rejestracja: 4 cze 2017, o 09:01

Jak zacząć jeszcze raz - strona formalna

Post autor: Gazella »

Cześć, mam problem, może ktoś zetknął się z podobnym.

Jestem studentką I roku weterynarii w Lublinie - i prawdopodobnie tego roku nie ukończę.

Chcę zacząć te studia jeszcze raz, w tym samym miejscu.

Czy jest tu ktoś, kto wie jak wyglądałaby moja rekrutacja od strony formalnej?
Najpierw muszę zabrać papiery z dziekanatu a później zanieść je jeszcze raz?
Czy mogę po prostu złożyć papiery, a później dopiero podpisać rezygnację z obecnego roku akademickiego?

Jeżeli ktoś coś wie na ten temat, proszę o odpowiedź w wątku albo w wiadomości prywatnej.

Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
castle
Posty: 105
Rejestracja: 8 kwie 2015, o 16:43

Re: Jak zacząć jeszcze raz - strona formalna

Post autor: castle »

Myślę, że będzie najlepiej jak po prostu pójdziesz do dziekanatu i się zapytasz A jeśli się wstydzisz, ale coś innego odpycha cię od tamtego miejsca ( kochana pani z dziekanatu ) to spróbuj zadzwonić i może uzyskasz informacje telefonicznie. I wybieranie papierów z uczelni od tak to nie jest dobry pomysł, u mnie np. wystarczy złożyć wniosek o powtarzanie roku i żadnych dokumentów się nie wybiera. Dlatego radzę się dopytać, żebyś nie pogorszyłą sobie sytuacji. Powodzenia!
Awatar użytkownika
Mårran
Posty: 3873
Rejestracja: 8 kwie 2008, o 19:17

Re: Jak zacząć jeszcze raz - strona formalna

Post autor: Mårran »