Jaka drukarka na studia?

Forum studenckie dla przyszłych, obecnych i byłych studentów kierunków przyrodniczych i pozostałych. Podziel się swoimi doświadczeniami, radościami i smutkami
asdfgasdg
Posty: 123
Rejestracja: 22 mar 2014, o 06:53

Jaka drukarka na studia?

Post autor: asdfgasdg »

Hej.
Jestem zupełnie zielona w takich sprawach komputerowych *.*
Dużo drukuję, wykłady, skrypty, instrukcje do ćwiczeń, ect tak z 30 stron tygodniowo Wydruki czarno-białe.
Jaka drukarka była by dla mnie najlepsza? Laserowa czy na tusz? Jakie firmy polecacie?
annusza
Posty: 481
Rejestracja: 17 mar 2012, o 10:29

Re: Jaka drukarka na studia?

Post autor: annusza »

Niedawno miałam ten sam dylemat i skłaniałam się ku laserowej (powszechna opinia, ze jest tanio), ale po przeczytaniu artykułu, postawiłam jednak na atramentową . Zaznaczam jednak, że kompletnie się na tym nie znam, a w dużej mierze zdecydował fakt, że czasem drukuję w kolorze, a w tym wypadku laser jest kompletnie nie opłacalny.
Z firm mogę polecić Epsona i HP, bo takowe drukarki posiadam, ale proponuję zasugerować się ceną tuszy/tonerów konkretnego modelu.
randomlogin
Posty: 3779
Rejestracja: 24 kwie 2010, o 12:11

Re: Jaka drukarka na studia?

Post autor: randomlogin »

Jesli ktos drukuje w kolorze to zgoda. Ale do czarno~bialego druku nic nie przebije fajnej biurowej drukarki laserowej.

Gruba Sakura
Posty: 10
Rejestracja: 20 wrz 2014, o 01:47

Re: Jaka drukarka na studia?

Post autor: Gruba Sakura »

Korzystam z drukarki laserowej Kyocera FS-1030D KX. Jest duża, wygląda trochę jak małej wielkości zamrażarka, ale drukowanie bajka. Drukuje do 10 000 arkuszy na jednym zbiorniku proszku, bardzo szybko, ma funkcję automatycznego drukowania dwustronnego.
Trzeba tylko do niej zainstalować sterowniki no i szukać na Allegro, bo trochę starszawa jest. Nie drukuje w kolorze.
Bardzo ją sobie chwalę
Pattka
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 15:41

Re: Jaka drukarka na studia?

Post autor: Pattka »